پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری

حوزه/ رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه برخی افراد قبله شان به سوی واشنگتن است گفت: برخی حکام خائن عرب سر در آخور آمریکا و اسرائیل دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، در آئین افتتاح سال تحصیلی 1394-1395حوزه علمیه مروی گفت: بنای این مدرسه از ابتدا بر تقوا نهاده شده،  لذا برکات بسیاری از این مدرسه به جامعه رسیده و در امر تحصیل و تهذیب علوم دینی از مدارس فعال تهران به شمار می رود.

وی با توصیه به طلاب ادامه داد: شما طلاب در کنار تحصیل به تهذیب هم بپردازید ، چون با تهذیب و دانش اندوزی می توانید خود را بسازید، طلبه حوزه علمیه هر جا که باشد باید از مظاهر گناه به شدت پرهیز کند.

وی، خطاب به طلاب جدیدالورود گفت: شما سربازان امام زمان(عج) هستید و امروز در کره زمین حضرت صاحب زمان(عج) مواجه با بزرگترین دشمنان خود است، لذا شما باید حامی و یاور دین خدا و این نظام باشید که بر پایه سنت کتاب و تعالیم اهل بیت(ع) بنا نهاده شده است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ، در ادامه با اشاره به توافق هسته ای که بین ایران و کشورهای 5+1 رخ داده گفت: فارق از این توافق که به تصویب مجلس های دو طرف برسد این نکته جالب است که سه وزیر آمریکایی به دلیل این توافق با سوالات اساسی نمایندگان جمهوری خواه مواجه شدند چون نتوانسته اند توافق هسته ای ایران را متوقف نمایند.

وی اظهار داشت: از نحوه مذاکرات و سوال و جواب ها در کنگره مشخص است که هدف آنها نبودن حکومت جمهوری اسلامی است تا شرایط به دوران طاغوت برگردد که البته این آرزو به گور خواهند برد.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی ، با اشاره به دیدار شرکت کنندگان درمجمع جهانی اهل بیت(ع) با رهبری گفت: در این دیدار رهبری فرمودند هرگز اجازه نفوذ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی را به آمریکا نخواهند داد؛ البته هستند افرادی که قبله شان به سوی واشنگتن است اما آنها بسیار کم هستند و توده مردم نه تنها در کشور ما بلکه در تمام دنیا خواهان اسلام ناب هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا به برکت وجود جمهوری اسلامی و شما سربازان امام عصر(عج) هزگز نخواهد توانست آن هیمنه پوشالی قبلی خود را دوباره به دست آورد اظهار داشت: شما طلاب باید در کنار درس خواندن، از مسائل روز آگاه باشید  و آن بصیرتی که رهبری در منویاتشان می گویند را به دست آورید.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، با بیان اینکه جزوه ای به نام فقه الدماع(احکام خون ریزی) از اعضای داعش در یکی از عملیات ها که به دست امده است گفت: ریشه همه خون ریزی ها و انسان کشی های داعش در تعلیمات محمد بن عبدالوهاب و خوارج است.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی، در پایان با بیان اینکه امروز برخی حکام خائن عرب سر در آخور آمریکا و اسرائیل دارند گفت: شما طلاب هستید که باید بیدار باشید ، نظام ما به طلاب عالم و باسواد نیاز دارد لذا شما نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا به دنبال ترویج اسلام ناب باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha