سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معاون دبیر کل گروه مقاومت اسلامی نجباء در دیدار آیت الله سبحانی

حوزه/ روحانی عراقی گفت: اعتقادات ما برگرفته از اعتقاد آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بوده و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) را دفاع مقدس می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»به نقل از روابط عمومی گروه مقاومت اسلامی نجباء، حجت‌الاسلام‌ جابر رجبی در دیدار با آیت‌الله‌العظمی سبحانی گفت:‌بعد از اتفاقات سوریه نیروهایی از عراق برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) وارد عمل شدند و امروز بسیج مردمی عراق  در سوریه و عراق حضور دارد.

روحانی عراقی با اشاره به شهادت هفت نفر از نیروهای جبهه مقاومت اسلامی نجباء در چند روز اخیر در درگیری‌های سوریه خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مقاومت اسلامی در ارتفاعات سوریه در حال دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) هستند.

وی با بیان اینکه اعتقادات ما برگرفته از اعتقاد  آیت الله العظمی  خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران  بوده و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) را دفاع مقدس می‌دانیم، افزود: دفاع سوریه فقط دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) نیست بلکه ما معتقدیم دفاع و جنگ با باطل در هر زمان و مکان واجب و مقدس است.

حجت الاسلام رجبی با بیان اینکه عراق به قوت داعش سقوط نکرد بلکه با خیانت، اتفاق افتاد، اظهار داشت: مجاهدان با خون خود آزادسازی مناطقی که داعش تصرف کرده را انجام می‌دهند و 9 ماه طول کشید مناطقی که به حرمین عسکریین مسلط بود پاک‌سازی کنیم.

وی با اشاره به حضور اهل سنت در میان گروه های مقاومت اسلامی خاطرنشان کرد: در جنگ تکریت بزرگ‌ترین گردان حرکت نجباء از اهل سنت بودند.

وی با بیان اینکه امروز امنیت در سامرا برقرار شده است، ابراز داشت: در حال حاضر مسئله نظرات مرجعیت عراق و همراهی مرجعیت ایران در دفاع از مظلومان در عراق و سوریه بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام‌ رجبی با اشاره به اینکه خدمتی که داعش به شیعه کرد این بود که تمام گروه‌ها در عراق با هم متحد شدند، ابراز داشت: متأسفانه بعضی‌ها دفاع را فقط مختص به این می‌دانند که دشمن بیاید بعد به دفاع بپردازند.

روحانی عراقی در پایان تأکید کرد: مجاهدان گروه مقاومت اسلامی سربازان عقایدی هستند و قلبشان دفاع از اهل‌بیت و اسلام ناب محمدی است و حمایت مراجع و بزرگان از این مجاهدان آن‌ها را در راهشان استوارتر می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ رجبی در پایان این دیدار با اهداء تندیس یادمان شهدای مقاومت عراق از آیت‌الله سبحانی به دلیل سال‌ها مجاهدت در احیاء اسلام ناب محمدی قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha