دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله طه محمدی - امام جمعه همدان

حوزه / یکی از ترفندهای شیطانی دجال‌های غربی این است که جایگاه روحانیت شیعه را در بین مردم تضعیف کنند و این همان شبیخون فرهنگی است، بنابراین باید همگان هوشیار باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله طه محمدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در مراسم نکوداشت سه عالم فقید غرب کشور حضرات آیات حاج شیخ فرج الله کاظمی(ره)، محمد حسن حجتی(ره) و سیدمحمد نجفی اصفهانی(ره) که در شهرستان هرسین استان کرمانشاه برگزار شد ، اظهار داشت: علمای شیعه در طول 1400سال گذشته رنج‌های بسیاری دیده و سختی ها زیادی را  تحمل کردند تا از اسلام حراست نمایند.

 وی افزود: علما از صدر اسلام تا کنون دو کار عمده انجام دادند اول اینکه دین خدا را فهمیدند و دوم این که دین خدا را حفظ کردند و به ما رساندند، لذا پرونده روحانیت بسیار درخشان است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان خاطرنشان کرد:  در این روزگاری که روح حق شناسی کم رنگ شده، برگزاری  مراسم گرامیداشت یاد علما، امری بسیار شایسته است.

وی با تاکید براینکه علم هر گاه توأم به عمل باشد سرشار از فایده است، گفت: علمای بزرگ و سلف ما با تلفیق علم و عمل و اخلاق توانستند منشاء برکات زیادی باشند.

این استاد حوزه، افزود: امروز باید بدانیم که یکی از ترفندهای شیطانی دجال های غربی این است که جایگاه روحانیت شیعه را در بین مردم تضعیف کنند و این همان شبیخون فرهنگی است، لذا باید همگان هوشیار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha