چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ امروز شاهد تلاش دشمنان از طریق ماهواره و سایر رسانه های ارتباطی برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین و دستیابی به اهداف شوم خود هستند، لذا باید با تربیت طلاب عالم و مهذب، به مقابله با آنان بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه، اظهار داشت: حوزه تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت که با عمل به دستورات اسلام و ائمه اطهار (ع)، در عرصه های آموزشی و تهذیبی به تربیت طلاب توانمند بپردازد.

وی ادامه داد: طلبه ای می تواند به عنوان معلم اخلاق در سطح جامعه نقش سازنده ای را ایفا کند که خود مهذب باشد و این امر در حوزه علمیه در اولویت قرار دارد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه افزود: امروزشاهد تلاش دشمنان در عرصه های مختلف و از طریق ماهواره و سایر رسانه های ارتباطی برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین و دستیابی به اهداف شوم خود هستند، لذا باید کاملا هوشیار باشیم و با تربیت طلاب عالم و مهذب، به مقابله با آنان بپردازیم .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر همدلی و هم زبانی، تصریح کرد: همه ما اعم از مدیران، اساتید و طلاب باید همدل و هم زبان و سرباز واقعی امام عصر (عج) باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان یاد آور شد: باید در سایه همدلی و هم زبانی، همواره محکم و استوار در صراط مستقیم الهی قدم برداشته و در این راه ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha