چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 357311
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
عیادت از حجت الاسلام بشیر کبیری از اساتید حوزه یزد

حوزه/ به نظر بنده باید کتابی در زمینه معرفی نویسندگان کتب حوزوی منتشر شود و در این کتاب علاوه بر معرفی کامل نویسندگان و آثار منتشر شده آن ها، رمز ماندگاری آن کتاب نیز تببین شود زیرا این اقدام افق دید طلبه را بازتر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، حجت الاسلام رضا دهقانی نژاد، معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد به همراه جمعی از روحانیون، ظهر امروز با حضور در منزل حجت الاسلام والمسلمین بشیر کبیری، از اساتید حوزه علمیه یزد و قم که هم اکنون بر اثر عارضه قلبی در بستر بیماری است، از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفتند.

در این دیدار استاد کبیری در توصیه ای به اساتید مدارس گفت: طبق بررسی های انجام شده به دلیل این که برخی از اساتید طبق سرفصل ها و متون تعیین شده پیش نمی روند، در پایان ترم کتابی که برای عنوان درسی مشخص شده است را تمام نمی کنند.

وی با اشاره به این که برخی از اساتید برای عمق بخشیدن به مطالب خود عناوین دروس بالاتر را هم بیان می کنند، ادامه داد: برای مثال دیده می شود استادی که ادبیات عرب تدریس می کند، در دروس خود گریزی هم به اصول می زند، این عمق بخشی به مطالب سبب می شود تا اساتید موفق به اتمام کتاب نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیری با تاکید بر لزوم آشنا سازی طلاب با فن نویسندگی، ابراز داشت: به نظر بنده باید کتابی در زمینه معرفی نویسندگان کتب حوزوی منتشر شود و در این کتاب علاوه بر معرفی کامل نویسندگان و آثار منتشر شده آن ها، رمز ماندگاری آن کتاب نیز تببین شود زیرا این اقدام افق دید طلبه را بازتر خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha