یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 358346
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
حجت الاسلام یونس حبیبی، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) زرگرشهر بابل

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) زرگرشهر بابل از تحصیل ۶۰ طلبه در این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام یونس حبیبی، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) زرگرشهر بابل در گفتگو با خبرنگار  سرویس استان های خبرگزاری«حوزه» با اشاره به اینکه مدرسه امام حسن مجتبی(ع) زرگر شهر ، بابل، در زمینی به مساحت 5500 مترمربع در بهمن ماه سال 1390 بدست مدیرسابق حوزه‌های علمیه کشور،آیت الله مقتدایی،کلنگ زده شد، اظهارداشت: این مدرسه دارای، 6500 متر مربع زیربنا است که در در دو مرحله ساخته می‌شود.

وی افزود: فاز اول با زیربنایی حدود هزار و 500 متر در حال ساخت بوده و  فازهای بعدی در آینده تکمیل خواهد شد.

این استاد حوزه،  در ادامه با یادآوری اینکه پذیرش این مدرسه از سال 91 با 30 طلبه آغاز شده ابراز داشت: در حال حاضر 60 طلبه  در این مدرسه در حال تحصیل هستند که 20 نفر آنها از طلاب جدید الورود هستند.

حجت الاسلام حبیبی، در ادامه با اشاره به نظام آموزشی این مدرسه بیان داشت: برنامه هایی که در این مدرسه اجراء می‌شود به دو دسته برنامه‌های سراسری و ابلاغی از سوی حوزه‌های علمیه و اختصاصی تقسیم می شود که در بخش اول، برنامه هایی که در قالب آئین نامه آموزشی از مرکز قم برای مدارس علمیه بخشنامه می شود بطور کامل در این مدرسه اجراء می‌‌شود.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) زرگرشهر بابل ، اضافه کرد: دسته دوم ، برنامه ای است که مدرسه در کنار برنامه های قم تنظیم نموده و در حال اجراء است و برای ارتقاء سطح کیفی تعلیم و تربیت طلاب بسیارمفید است و توانسته مثمر ثمر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    خوشم میاد از استاد جبریلی بقیه طلاب هم همین نظر را داشتن میگفتن فقط استاد جبریلی استاد خوب است و بقیه استاد بد اخلاق هستن و استاد جدید را هنوز نشناختیم