شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 359154
۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
حجت الاسلام صادقی/ امام جمعه بهارستان

حوزه/ امام جمعه بهارستان گفت:امروز باید در جهت تبلیغ و شناسایی غدیر از تمام ابزارها و امکانات موجود بهره ببریم.

حجت الاسلام  ابراهیم صادقی،در گفتگو با خبر گزاری «حوزه» در اصفهان گفت: غدیر  روح اسلام و جزئی از اسلام است و در واقع اسلام واقعی، اسلامی است که با غدیر عجین است.

 وی افزود: همان گونه که اسلام از طریق تبلیغ گسترش یافت، برای رساندن پیام غدیر هم باید از ابزار تبلیغ استفاده کرد.

حجت الاسلام صادقی، با بیان اینکه پیامبر(ص)برای تبلیغ اسلام در ابعاد مختلف کار کردند و ما نیز باید در همان ابعاد کار کنیم، اظهار داشت، مهم ترین بعد عملکردی پیامبر (ص) برای تبلیغ اسلام بعد فرهنگی بود و این بعد از تبلیغ ممکن نیست مگر به ایثار و فداکاری کسانی که اسلام را فرا گرفته اند و باید آن را ترویج کنند و در این رابطه از هیچ کوششی از  جمله بذل مال هم دریغ نورزند.

امام جمعه بهارستان، در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در دنیا سلاح فرهنگی به ابزاری تبدیل شده است که دشمنان به صورت یک طرفه بر علیه ما استفاده می کنند.

 وی افزود: در حالی که گسترش فضاهای مجازی و اینترنت که در سالیان اخیر مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته است و دستمایه تبلیغات ضد اسلامی آنان شده است، ما نیز باید در جهت تبلیغ و شناسایی غدیر از همین ابزارها استفاده کنیم.

استاد حوزه علمیه اصفهان، با اشاره به استقبال بی نظیر از فیلم تاریخی محمد رسول الله(ص)گفت: امروز شاهد هستیم یک فیلم پس از سالها در عرصه سینما و نمایش بازتاب زیاد داشته است به طوری که دوستداران اسلام  خوشحال و دشمنان آن ناراحت هستند و بر علیه آن جو منفی راه انداخته اند، بنابراین ت وقتی یک فیلم بتواند تا این اندازه تاثیر گذار باشد، نشان دهنده آن است که در جمیع جهات فرهنگی می توان کار تبلیغی کرد.

حجت الاسلام صادقی به بعد دیگر تبلیغ غدیر یعنی بعد دفاعی اشاره کرد و گفت: ما باید از جهت دفاعی در آمادگی باشیم، در واقع اگر دفاع مستحکم نباشد کارهای دیگر هم بی اثر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha