دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید احمدی میرعمادی

حوزه/ نیروهای نظامی و انتظامی باید با تبعیت مطلق از ولی فقیه همواره گوش به زنگ باشند و به احدی اجازه نفوذ حتی در جزیی ترین موارد تصمیم گیری را به استکبار ندهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در صبحگاه نیروی انتظامی این استان با تبریک هفته ناجا گفت:سپردن مسئولیت ها به افراد صالح و کاردان نظم و امنیت در جامعه را افزایش خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه اگر مسئولیت های نظم و امنیت به افرادی ناکارآمد و ناصالح واگذار شود تبعات جبران ناپذیری از جمله فساد و تباهی در جامعه به همراه دارد ،افزود:برای جذب خدمت نیروهای قهری و انتظامی باید از افراد کارامد و صالح استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی نیروهای انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه است اظهار داشت: برای داشتن امنیت و نظمی پایدار در جامعه نیازمند داشتن نیروهایی مقتدر ،مومن و انقلابی هستیم تا این شاخصه ها را در جامعه تقویت کنند.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه اقتدار پلیس باید در تمام عرصه ها زبانزد باشد ابراز داشت:پلیس باید در عین برخورد قاطع و توام با عدالت در جامعه قدرت نفوذ ناپذیری را نیز دارا بوده و در برخورد با افراد شرور ،قانون شکن و ناهنجار با اقتدار توام با نفوذ ناپذیری رفتار نماید.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه اجرای نظم و امنیت در جامعه مستلزم اجرای دقیق قانون است تصریح کرد:قانون در تمام موارد و احکام باید بعنوان فصل الخطاب باشد تا بتواند نظم و امنیت را در جامعه برقرار سازد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های متولی باید ضمن آگاهی بخشی از مواد قانونی به مردم با مجموعه نیروهای نظامی و امنیتی تعامل دو سویه داشته باشند خاطر نشان کرد:پلیس در اجرای نظم عمومی و قانون در جامعه نیازمند همکاری مردم و سایر دستگاه های اجرایی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه اگر امروز جمهوری اسلامی ایران از امنیت پایدار برخوردار است مرهون خون شهدا و رهبری با بصیرت رهبر فرزانه انقلاب است گفت:اقتدار امروز ایران اسلامی بخاطر کوتاه شدن دست ایادی استکبار در تصمیم گیری های کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در پایان با تاکید بر اینکه هر زمان که استکبار و استعمار در مراکز تصمیم گیری ما نفوذ یابند روز ناامنی کشورمان است یادآور شد:نیروهای نظامی و انتظامی باید با تبعیت مطلق از ولی فقیه همواره گوش به زنگ باشند و به احدی اجازه نفوذ حتی در جزیی ترین موارد تصمیم گیری را به استکبار ندهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha