سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فاجعه منا

حوزه/ مبلغان بین المللی جامعة المصطفی، ابعاد گوناگون فاجعه منا را برای رسانه ها و مردم کشورهای خود تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام روح الله دهقانی ، در نشست علمی- تبلیغی «تبیین ابعاد گوناگون فاجعه منا»، که به همت مدیریت ارتباطات و بین الملل مجتمع آموزش عالی فقه(حجتیه) که در مسجد این مجتمع برگزار شد، با اشاره به فضای غمبار کنونی حاکم در جهان اسلام، اظهار کرد: اتباع بیست کشور اسلامی متوجه فاجعه منا در حج تمتع امسال شدند که این موضوع باید قابل توجه مبلغان بین المللی جامعه المصطفی قرار گیرد و فرصت تبلیغی که در اختیار دارند را مغتنم شمرده و در تبیین ابعاد گوناگون این فاجعه به رسانه ها و مردم کشورهای خود بکوشند.

وی تبدیل عاشورا به یک عزاداری تاریخی را یکی از خیانت های آشکار استکبار دانست و ابراز کرد: پیام عاشورا را باید به روز و با توجه به مقتضیات زمان به مشتاقان فراگیری آن تبیین کرد. مبلغان تلاش کنند تا مردم را از عزاداری خمود و خاموش باز دارند.

مدیرکل مبلغان و دانش آموختگان جامعه المصطفی ارتباط وسیع اطلاعاتی بین سرویس های اطلاعاتی عربستان سعودی و رژیم غاصب اسراییل را مورد توجه قرار داد و اظهار نمود: نباید ظلم هایی که رژیم آل سعود به مسلمانان دیگر کشورها روا می دارد را اتفاقی و بدون پشتیبانی اطلاعاتی این سرویس ها برشمرد.

وی، با اشاره پیام حضرت امام خمینی(ره) در کشتار راهپیمایان برائت از مشرکین در سال 1364ش، افزود: امام راحل در این پیام می فرماید "اگر می خواستیم به جهان اسلام ثابت كنیم كه كلیدداران كنونی كعبه لیاقت میزبانی سربازان و میهمانان خدا را ندارند و جز تامین آمریكا و رژیم غاصب اسرائیل و تقدیم منافع كشورشان به آنان كاری از دستشان برنمی آید، بدین سعود، این وهابی های پست بی خبر از خدا به سان خنجرند كه همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته اند، به این اندازه كه كارگزاران ناشی و بی اراده حاكمیت سعودی در این قساوت و بیرحمی عمل كرده اند، موفق نمی شدیم و حقا كه این وارثان ابی سفیان و ابی لهب و این رهروان راه یزید روی آنان و اسلاف خویش را سفید كرده اند.

حجت الاسلام دهقانی بیان کرد: امیدوارم با تبلیغ پویایی که طلاب ملیتی جامعه المصطفی دارند، به زودی شاهد برچینی حکومت های پلید معارض پویایی اسلام ناب باشیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha