جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه آیت الله مویدی قمی خدمات ارزشمندی را از خود در حوزه های علمیه و عالم تشیع به یادگار گذاشت، ابراز داشت: خدمات این استاد برجسته حوزه در زمینه تفسیر قرآن در مجمع عالی تفسیر، کم نظیر بود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» با تسلیت ارتحال آیت الله مویدی قمی استاد برجسته حوزه علمیه، اظهار داشت: این عالم ربانی از علمای برجسته ای بود که در راه عبادت و بندگی در فاجعه غمبار منا جان خود را به پیشگاه حضرت احدیت اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله مویدی قمی از اساتید نمونه حوزه علمیه قم بود، تصریح کرد: این استاد برجسته سال گذشته در اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه از سوی حوزه های علمیه به عنوان استاد نمونه برگزیده شد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه آیت الله مویدی قمی خدمات ارزشمندی را از خود در حوزه های علمیه و عالم تشیع به یادگار گذاشت، ابراز داشت: خدمات این استاد برجسته حوزه در زمینه تفسیر قرآن در مجمع عالی تفسیر، کم نظیر بود.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با تقدیر از خدمات قرآنی آیت الله مویدی قمی به حوزه های علمیه، اظهار داشت: برگزاری کرسی تفسیر بیش از 400 استاد سطوح عالی در حوزه علمیه قم، مرهون تلاش و خدمات شایسته این شخصیت بزرگ و اعضای مجمع عالی تفسیر است.

وی با بیان اینکه آیت الله مویدی قمی شخصیت بسیار مخلص و متواضعی بود، ابراز داشت: حوزه های علمیه و اساتید و طلاب با ارتحال شهادت گونه این استاد برجسته به سوگ نشستند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: آیت الله مویدی از الگوهای برتری در حوزه بود که با ارتحال ایشان براساس روایات ثلمه به دین وارد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با اشاره به اینکه آیت الله مویدی قمی شاگردان بسیاری را در مکتب قرآن و اهلبیت(ع) تربیت کرد، ابراز داشت: امیدواریم شاگردان و همه کسانی که در حوزه علمیه قم از ایشان بهره بردند بتوانند موجب ارتقا و تعالی روح پاک این استاد بزرگوار باشند.

وی با اشاره به همراهی آیت الله مویدی قمی با مدیریت حوزه علمیه قم، گفت: هرگاه در جلسات مشورتی با اساتید از ایشان دعوت به عمل آمد با آغوش باز در جلسات شرکت می کردند و نظرات بسیار راهگشایی را ارائه می دادند.

مدیر حوزه علمیه قم افزود: رحلت آیت الله مویدی ثلمه بزرگی را به حوزه علمیه قم وارد کرد و خلا وجود این استاد برجسته احساس می شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در پایان خاطرنشان کرد: از خداوند متعال می خواهیم علو درجات را برای آیت الله مویدی قمی و صبر و اجر جزیل برای بازمندگان و بیت مکرم این استاد برجسته حوزه عنایت بفرماید.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha