جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عزاداری

حوزه/ مدیر مدرسه صدر خواجو گفت: چه در عاشورای آن زمان و چه در عاشورای کنونی هدف دشمن تحریف دین است ولی ابزار و روش آن متفاوت است.

حجت الاسلام فرزین، مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) صدر خواجو، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، در مقایسه ای میان عاشورای سال 61 هجری و عاشورای امسال و ارتباط این دو اظهار کرد: مهمترین نکته در زمان امام حسین (ع) تحریف دین از سوی دشمن بود.

وی در توضیح این مطلب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص نفوذ فرهنگی دشمن افزود: دشمن می خواست حقیقت دین را محو و تحریف کند و تذکرات رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ فرهنگی برای این است که هویت دینی و اصیل ما از بین نرود.

 این استاد حوزه اصفهان، ادامه داد: فرهنگ ابتذال، فرهنگ بی بند و باری و فرهنگ بی تفاوتی به دین در کشورهای دیگر نشان دهنده هدف دشمن در تحریف دین است.

حجت الاسلام فرزین، هدف دشمنان در زمان های مختلف را یکی دانست و عنوان کرد: چه در عاشورای آن زمان و چه در عاشورای کنونی هدف دشمن تحریف دین است ولی ابزار و روش آن متفاوت است، امروزه با نفوذ در رسانه ها و مقامات کشورها این کار را انجام میدهند.

مدیر مدرسه صدر خواجو، در پایان عاشورای امسال را تقابل فرهنگ حسینی با فرهنگ غرب عنوان کرد و گفت: امسال با توجه به سخنان مقام معظم رهبری تقابل فرهنگ ها در محرم به چشم می آید

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha