پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زیارت عاشورا

حوزه/ کارشناس مذهبی با بیان اینکه اگر روحیه حسینی در زندگی بروز و ظهور داشته باشد، زندگی فرد نیز اصلاح می شود، تاکید کرد: محبت اهل بیت(ع) موجب می شود اخلاق اداری فرد نیز تغییر کند و با ارباب رجوع برخورد بهتری داشته و گره گشای مشکلات مردم باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری  «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام جواد خانی، امروز در دهمین روز تفسیر زیارت روحبخش عاشورا که در خانه آل یاسین کاشان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین جلساتی این است که تغییر و تحولی در وجود انسان ایجاد شود و امسال بهتر از سال قبل باشد.

وی با بیان اینکه این جلسات باید منتهی به سربازی امام زمان(عج) شود، تصریح کرد: ارتباط با سید الشهدا(ع) امری حیاتی برای هر فرد است و هر شخص به گونه ای با اباعبد الله(ع) ارتباط برقرار می کند.

این پژوهشگر حوزوی ادامه داد: ارتباط با اهل بیت(ع) محبتی است و هرکس با امام حسین(ع) ارتباط برقرار کند، قلبش سرشار از محبت می شود و این حالت در رفتار فردی و اجتماعی او مشهود می شود.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه اگر روحیه حسینی در زندگی بروز و ظهور داشته باشد، زندگی فرد نیز اصلاح می شود، تاکید کرد: محبت اهل بیت(ع) موجب می شود اخلاق اداری فرد نیز تغییر کند و با ارباب رجوع برخورد بهتری داشته و گره گشای مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام خانی در پایان تصریح کرد: وقتی رابطه محبتی باشد، شخص وقف سید الشهدا(ع) و امام زمان(عج) می شود و با تمام وجود در خدمت ائمه اطهار (ع) خواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha