سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز تکیه بر فرهنگ حسینی بهترین سلاحی است که ما می توانیم برای دفاع از خود در جنگ فرهنگی با دشمن از آن بهره ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر تمسک به فرهنگ اهل بیت(ع) به ویژه فرهنگ و آموزه های حسینی، بهترین راه مقابله با تهدیدات فرهنگی و اعتقادی دشمنان است.

وی همچنین با اشاره به لزوم قدرشناسی از موقعیت بی نظیر دهه اول محرم گفت: در این ایام باید در راستای رشد و تعالی بینش و بصیرت حسینی به مقابله با خرافاتی برخاست که از جنبه های مختلف باورهای اعتقادی مردم را مورد تهدید قرار می دهند.

این استاد حوزه تاکید کرد: بی شک حضور توأم با فهم و درک دینی بالا در مجالس و محافل عزاداری بی شک موجبات رشد و ارتقای بصیرت دینی و اعتقادی مردم را فراهم کرده و آنان را هر چه بیشتر با حقیقت و عظمت پیام عاشورا آشنا می سازد.

وی همچنین بر توجه همزمان به شور و شعور در محافل دینی تاکید کرد و افزود: از سویی حضور در محافل حسینی به خصوص وقتی با آگاهی و بینش همراه باشد در رشد مباحث اخلاقی و معرفتی جامعه و نیز ارتقای بصیرت دینی مردم به ویژه نسل جوان نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha