دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ معاون امور مذهبی و تشکل های دینی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، از مشارکت اهل سنت این استان در بازسازی عتبات عالیات خبرداد.

حجت الاسلام سید محمد سادات، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری  اباعبدالله الحسین(ع)، بر برگزاری پرشور مراسمات  عزاداری حسینی تاکید کرد و اظهارداشت: در ایام محرم برنامه های متعددی در  راستای تبیین ابعاد قیام عاشورا در استان کردستان برگزار می گردد.

وی با تاکید بر اینکه اهل سنت استان کردستان  از دوستداران اهل بیت(ع) هستند، افزود:   در برگزاری قالب برنامه های عزاداری اهل بیت (ع) ، اهل سنت استان مشارکت دارند .

معاون امور مذهبی و تشکل های دینی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با اشاره به مشارکت مردم  این استان در بازسازی عتبات عالیات ،بیان داشت: مردم این استان  مشارکت بسیار جدی  دراین زمینه داشته و   هرساله علاوه بر کمک های مالی و معنوی ، هدایا و نذورات فراوانی را برای ا ین امر اختصاص می دهند .

به گفته وی، در این  امر مهم و ماندگار اهل سنت استان کردستان مشارکت جدی داشته و با اعتقاد قلبی گام در این زمینه می گذارنند.

حجت الاسلام سادات، با اشاره به اتحاد بسیار خوب شیعه و سنی در کردستان بیان داشت: دشمنان اسلام از این اتحاد ناراحت بوده و دست به کارشکنی می زنند ولی با این حال ، وفاق خوبی در استان حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اعمال وحشیانه وهابیت  در تخریب قبور ائمه و یاران پیامبر اکرم(ص) و از طرفی  در کشتار  مسلمانان بی گناهان در کشورهای اسلامی، اهل سنت استان ضمن محکوم کردم این جنایات، در بازسازی عتبات عالیات مشارکت جدی تری می نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha