جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 385550
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
حجت الاسلام میرعمادی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با بیان این که ستاد بازسازی عتبات عالیات اقدامات خود را در بازسازی حرمین شریفین را باید بیشتر مستند سازی نماید، افزود:این اقدامات باید به منظور اعتماد سازی ، شفاف سازی و عملکرد ۱۰ ساله این ستاد صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی امروز در شورای هماهنگی بازسازی عتبات عالیات استان، حرمین بزرگان دین را پایگاه معنوی مسلمانان برشمرد و افزود: آماده سازی، توسعه و زیبا سازی این حرم ها برای عبادت و زیارت، وظیفه ای شرعی برای خدمت به دوستداران اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی فرهنگ ناب اهل بیت(ع) و شیعه به دنیا به طور کامل میسر نشده بود، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صدور فرهنگ جهانی اهل بیت(ع) به دنیا به مرکز شیعه اثنی عشری معرفی و شناخته شد.

امام جمعه خرم    آباد با اشاره به اینکه امروز قدرت گرفتن کشورهای اسلامی و بیداری آنها از ظلم، نشات گرفته از فرهنگ ناب پیروی از سیره آل الله است، خاطر نشان کرد: دوستداران اهل بیت(ع) امروز در جهان با گسترش مکتب شیعه تلاش می کنند تا فرهنگ ناب علوی و فاطمی را گسترش دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه مردم مومن و ولایتمدار لرستان همواره در خدمت به اهل بیت(ع) و کمک به بازسازی عتبات عالیات زبانزد بوده اند، افزود: مردم لرستان سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال نذورات خود را به بازسازی عتبات عالیات اهدا نموده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز ساخت درب سرداب حرمین عسکریین از طرف مردم ولایی این استان نیز خدمتی ارزشمند برای خدمت به اهل بیت(ع) و زائران آن بزرگواران است، خاطر نشان ساخت: برای ادامه ساخت این درب نیازمند کمکهای بیشتر مردمی از طرف دوستداران اهل بیت(ع) هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که ستاد بازسازی عتبات عالیات باید اقدامات خود را در بازسازی حرمین شریفین بیشتر مستند سازی نماید، افزود: این اقدامات باید به منظور اعتماد سازی، شفاف سازی و عملکرد ۱۰ ساله این ستاد صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha