چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
سید احمدی میرعمادی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت از درس های محوری قیام امام حسین (ع) است، گفت:با دشمن شناسی، بصیرت، ولایت مداری و دین داری می توان تمام نقشه های شوم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزای «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امروز در نشست نیروهای پایور گروه ۲۴بعثت نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امام حسین(ع) الگویی آزاده برای بشریت محسوب می شوند اظهارداشت:قیام عاشورا عظیم ترین حادثه ای بود که ابا عبدالله(ع) با عشق بازی و جانفشانی برای احیای سیره جدش رسول الله(ص) با نثار خون خود،فرزندان و اصحابش این آزادگی را به تمام بشریت هدیه دادند.

وی با اشاره به اینکه عصاره تمام فضیلت های انسانی در سه خصلت عدالت،صداقت و مهربانی نهفته، اظهار داشت:در دین مبین اسلام نیز برای رسیدن به خصایص اخلاقی انسان ها ابتدا به رعایت این سه اصل سفارش شده اند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه عدالت در جامعه در جلوگیری از ظلم و گناه موثر است تصریح کرد:دین مبین اسلام دین عدالت،پاکی و مهربانی است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، با بیان اینکه امام حسین(ع)، بزرگ امر به معروف و ناهی از منکر بودند خاطر نشان کرد:امروز باید با احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم عدالت و پاکی برقرار شود.

وی با بیان اینکه برای پیاده ساختن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید از زبان نرم و محبت بهره گرفت یادآور شد: همه باید در برابر این قضیه احساس مسئولیت نماییم و در برابر اعمال و حرکات یکدیگر بی تفاوت نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به رشادت های رزمندگان انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس افزود:رمز پیروزی و جانفشانی این جوانان بصیرت و ولایت مداری آنها بود.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در پایان با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت از درسهای محوری قیام امام حسین (ع) بود گفت:با دشمن شناسی،بصیرت ،ولایت مداری و دین داری می توان تمام نقشه هاس شوم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha