چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حضرت زینب (س)

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با تاکید بر ضرورت الگوگیری از عقیله بنی هاشم(س)، گفت: تبعیت از ولایت، مهمترین درس حضرت زینب (س) به جامعه امروز است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام سمیع الله مردان، امروز در اجتماع رهروان زینبی، در شبستان آیت الله عاملی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل اظهار کرد: سختی ها و مصائبی که بر حضرت زینب (س) در واقعه کربلا وارد شد، بسیارعظیم بود، اما با همه سختی ها، در برابر دشمن سر خم نکرد.

وی با اشاره به این که حضرت زینب (س) توانستند پیام عاشورایی سیدالشهدا (ع) را به گوش جهانیان برسانند، ابراز داشت: جمله «ما رأیت الا جمیلا» بهترین پیام حضرت زینب (س) از عاشورا بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با تاکید بر ضرورت الگوگیری از عقیله بنی هاشم(س)، ادامه داد: تبعیت از ولایت، مهمترین درس حضرت زینب (س) به جامعه امروز است

وی تصریح کرد: مادران باید برای تربیت فرزندانشان وقت بگذارند و آنها را با مجالس امام حسین(ع) آشنا کنند، در این صورت، دنیا و آخرت فرزندان تأمین می‌شود.

حجت الاسلام مردان با اشاره به این که اجتماع بانوان زینبی عظیم در راستای تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف و لبیک‌گویی به ندای حضرت زینب (س) برگزار شده است، تصریح کرد: پیام ما در این همایش به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که با درس گرفتن از واقعه عاشورا، فرزند حسین فاطمه، مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها نخواهد ماند و فرزندان ملت، زینب گونه همه جا گوش به فرمان ایشان خواهند بود.

برپایه این گزارش، در این همایش بانوان عزادار "میثاق‌نامه زینبیون" که در آن بر حفظ حجاب و حیا، پایبندی بر ارزش‌ها، ولایتمداری، تسلیم‌ناپذیری در برابر ظلم و ستم، توجه بر محوریت قرآن و اهل بیت(ع) در تربیت فرزندان و جلوگیری از القای تفکرات انحرافی در خانواده تأکید شده بود را قرائت کردند.

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha