یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
مکتب اسلام

حوزه/ ششصد و پنجاه و چهارمین شماره ماهنامه «درسهایی از مکتب اسلام» (آبان ماه) از سوی مؤسسه تعلیماتی و تحقیقاتی امام صادق علیه السلام منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» در تازه ترین شماره از این ماهنامه، پانزده عنوان در موضوعات مختلف ارائه شده است.

فاجعه منی وتحریف واقعیت ها، عقائد اهل حدیث ، چرا اخلاق، اتقان واستحکام قرآن،سرگذشت عزیر نبی وبازگشت به سوی توحید راستین برخی ازعناوین این شماره می باشد .

همچتین نماز گزاردن نزد قبر اولیاء، بررسی وشناخت عوامل دین گریزی نسل جوان ، امام کاظم درکدام ماه متولد شد، پیام همسر حاجی جان باخته در منا ،رحلت آیت الله شربیانی رحلت آیت الله خزعلی و به یاد جان باختگان منا از دیگر مطالب ماهنامه «درسهایی از مکتب اسلام است.

 آیت الله العظمی سبحانی دریکی از سلسله برنامه های پرسش وپاسخ با موضوع «نمازگزاردن نزد قبر اولیاء » به برخ پرسشها وشبهات پاسخ گفته اند که در قسمتی  ازاین مطلب می خوانیم: مسلمانان جهان چهارده قرن است که درکنار قبر پیامبر(ص) به پرستش خدا می پردازند اگرنمازگزاردن کنار قبور پیامبران حرام و باطل است چرا احدی ازصحابه وتابعان وعلما بر این مطلب اعتراض نکرده اند این درحالی است که پیامبر(ص) همراه همسرش عایشه به زیارت قبور می رفتند   

  هشتمین شماره از  پنجاه و پنجمین سال انتشار ماهنامه «درسهایی از مکتب اسلام» ) آبان 94) به صاحب امتیازی: مؤسسه تعلیماتی و تحقیقاتی امام صادق علیه السلام در 74 صفحه منتشر شده است.

علاقمندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، خیابان ارم، کوچه ارم، ماهنامه «مکتب اسلام» مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 37742384-025 تماس بگیرند.

 

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha