سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فضای مجازی/ خانواده

حوزه/ برخی افراد، مدرنیته شدن زندگی امروز را بهانه ای برای بی توجهی به کانون گرم خانواده عنوان می کنند، در حالی که این یک بهانه واهی است.

حجت الاسلام علی عبداللهی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان اظهار کرد: آمار طلاق های قانونی و طلاق های عاطفی (طلاق های خاموش) در جامعه رو به افزایش است و اکثر زندگی ها، زیر سقف هایی است که نشانی از صمیمیت و احترام در آنها وجود ندارد.

کارشناس مسائل خانواده ادامه داد: برخی افراد، مدرنیته شدن زندگی امروز را بهانه ای برای بی توجهی به کانون گرم خانواده عنوان می کنند، در حالی که این یک بهانه واهی است و کسانی که زیر سقف زندگی آنها، مهرورزی وجود نداشته باشد، نمازشان هم آنها را به جایی نخواهد رساند.

وی با اشاره به این که زندگی سرشار از محبت همواره مورد تاکید اهل بیت(ع) بوده، اما در جامعه امروز این اصل اساسی فراموش شده است، امروز کیفیت زندگی ها بالارفته و کمیت ها کاهش یافته که این خود آتشی زیر خاکستر است.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان این که در غرب روابط کلامی اعضای خانواده ها در 24 ساعت، بصورت میانگین یک دقیقه است، گفت: خانواده های امروزی در تلویزیون، شبکه های اجتماعی، تلفن همراه، تلگرام  و اینترنت خلاصه شده اند و ابزارهای نوین، زندگی ها را فلج کرده است، زیرا خانواده ها راه های استفاده از تکنولوژی های جدید را به خوبی نمی دانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha