یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام احمد صابری تولایی

حوزه / دبیر کمیسیون تبلیغ اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه استان های خراسان گفت: تثبیت هویت مبلغان و روحانیون تبلیغی در جامعه ضروری است و باید تبلیغ در حوزه احیاء شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام احمد صابری تولایی، امروز در مراسم اختتامیه اجلاس مدیران حوزه های علمیه استان های خراسان، در بجنورد اظهار داشت: تبلیغ یک فن است و نیاز به فرآگیری دارد.

وی، آموزش راه های نوین تبلیغ را از ملزومات امروز امر تبلیغ برای مبلغان دانست و افزود: همه معاونت ها دست به دست هم دهند تا تبلیغ در حوزه های علمیه احیاء شود.

حجت الاسلام صابری تولایی با اشاره به تشکیل گروه های جهادی حوزه، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی راهبرد برون رفت از تمام مشکلات در مملکت می باشد، بر همین اساس گروه های جهادی در این حوزه تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: شناخت منطقه، کشف استعداد، انگیزه افزایی در طلاب، همفکری و شناسایی آسیب ها، تامین محتوا برای طلاب، خط دهی فکری به طلبه های مبلغ از راه های تبلیغ جهادی به شمار می رود.

دبیر کمیسیون تبلیغ اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه استان های خراسان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد تبلیغ گفت: رهبری می فرمایند: تبلیغ اولین وظیفه حوزه علمیه است و خروجی حوزه باید تبلیغ باشد، بر همین اساس امر تبلیغ در حوزه های علمیه امری مهم به شمار می رود.

وی با بیان اینکه مخاطبان تبلیغ گسترده ترین مخاطبان در سطح جامعه هستند،خاطرنشان کرد: طلبه ای که برای تبلیغ وارد یک میدان می شود که در این میدان هم هیچ محدودیتی وجود ندارد و ظرفیت های بسیاری امروزه برای تبلیغ طلبه ها وجود دارد که طلبه ها باید از آن نهایت بهره برداری را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha