چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام سید حسین مومنی اصفهان

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان گفت: استکبار بویژه آمریکا به دنبال غلبه بر مومنین از لحاظ اقتصادی، فرهنگی نظامی و اعتقادی بوده و خواهان آن است که نظرات و عقاید خود را ملت ایران تحمیل کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به فرا رسیدن سالروز یوم الله 13 آبان و مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: زمانی که در آیات و روایات اهل بیت(ع) تامل می شود، مشاهده می کنیم که این آیات ما را از پذیرش طاغوت و قبول مستکبرین نهی کرده است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: اگر جامعه و حکومت به سمت استکبار حرکت کند، لباس خواری و ذلت را برای خود مهیا کرده است.

وی تصریح کرد: نه تنها افراد بلکه حکومت و جامعه نیز حق حرکت به سوی استکبار و قدمگذاری در راه انها را نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی بیان داشت: استکبار به دنبال غلبه بر مومنین از لحاظ اقتصادی، فرهنگی نظامی و اعتقادی بوده و خواهان آن است که نظرات و عقاید خود را به جامعه اسلامی تحمیل کند.

وی تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا ربطی به مردم این کشور ندارد این شعار مبتنی بر خوی دولتمردان آمریکاست.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اقدامات و برنامه های روحانیت و حوزه اصفهان در سالروز مبارزه با استکبار جهانی، افزود: روحانیت و طلاب به صورت متمرکز و دسته جمعی ساعت 9 صبح مقابل درب مدرسه امام صادق(ع) شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند و به صورت جمعی به سمت میدان انقلاب حرکت خواهند کرد.

این استاد حوزه اضافه کرد: همچنین در سطح شهرستان های استان نیز طلاب و روحانیون در مدارس علمیه حضور داشته و به سمت مکان های اعلام شده حرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت و طلاب همیشه در تمام صحنه های انقلاب حاضر بوده و روحیه استکبارستیزی خود را همیشه حفظ خواهند نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha