جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید رضی شکوری_ اما جمعه خوی

حوزه / امام جمعه خوی گفت: پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، رصد توطئه های دشمنان اسلام و حفظ روحیه استکبار ستیزی راهکار مقابله و پیروزی بر دشمن است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی شکوری، ظهر امروز  در جمع بسیجیان و جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح، با اشاره به ادامه دادن راه ایثار و شهادت و برائت از مشرکین، اظهارداشت: امروزه رسالت مردم متعهد و انقلابی ایران اسلامی در قبال شهدای دفاع مقدس و سایر شهیدان انقلاب اسلامی همان رسالت اسیران کربلا است که باید با تمام وجود از این ارزش های الهی و معنوی صیانت و دفاع کنیم.

وی افزود: در عصر کنونی یکی از اهداف شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، دفن فرهنگ ایثار و شهادت است یعنی همان کاری که بنی امیه در ارتباط با دفن حماسه کربلا قصد آن را داشت، لذا رسالت سنگین خانواده شهدا، بسیجیان و تمامی اقشار جامعه زنده نگه داشتن و حراست از فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام والمسلمین شکوری، پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، رصد توطئه های دشمنان، زنده نگه داشتن یاد شهیدان، احیاء امر به معروف و نهی از منکر، حفظ روحیه استکبار ستیزی، حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی، حضور مستمر در تمامی صحنه های انقلاب و پاسداری از وحدت ملی را از جمله لوازم پیروزی در برابر دشمنان برشمرد.

مسئول مدارس علمیه خوی تصریح کرد: بسیج از جمله میراث های ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که در صحنه های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نقش آفرینی کرده و دشمنان را از کرده خود پشیمان ساخته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha