پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
فریادهای نژادپرستانه در یک مسجد

حوزه / با وجود ادعای غرب مبنی بر آزادی پیروان ادیان، جلسه برنامه ریزی یک مسجد در ایالت ویرجینیای آمریکا به علت اغتشاش از سوی تعدادی نژادپرست به هم خورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، جلسه برنامه‌ریزی ساخت مسجد جدیدی در نزدیکی شهر فردریکزبرگ در ایالت ویرجینیای آمریکا، به علت فریادهای نژادپرستانه عده‌ای اسلام‌ستیز به هم خورد.

این مراسم درباره برنامه ساخت مسجد جدیدی برای مسلمانان این منطقه در ملکی که مرکز اسلامی ویرجینیا آن را قبلا خریداری کرده برگزار شده بود. مسجد کنونی این منطقه برای جمعیت فعلی مسلمانان بسیار کوچک بوده و به همین خاطر آنها در سال‌های اخیر قصد گسترش آن را داشته اند.

سخنگوی این نشست در حال سخنرانی و ارائه برنامه‌های این مسجد بود که دو مرد ناشناس در میان حاضران با جنجال آفرینی و «تروریست» خواندن همه مسلمانان، مانع از ادامه سخنرانی وی شدند.

یکی از حاضرین، مسلمانان را «اهریمن» خواند! در این لحظه مرد دیگری جلو آمد و گفت: «من تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ساخت این مسجد به کار می‌گیرم. ما مسجد نمی‌خواهیم و شما همگی تروریست هستید. مهم نیست چه می‌گویید. من گول لبخندهای شما را نمی‌خورم. تک تک مسلمان‌ها تروریست هستند!»

به علاوه برخی حاضرین در مراسم از این که مسجد ممکن است به پناهجویان سوری اجازه اقامت دهد ابراز نگرانی کردند، هرچند در طرح ارائه شده توسط مسجد چیزی درباره موضوع پناهجویان نیامده بود.

درآخر، چون اغشاشگران حاضر نشدند که ساکت شوند تا مراسم ادامه پیدا کنند، جانشین کلانتر محلی به خاطر نگرانی‌های امنیتی، جمعیت را متفرق کرد.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha