سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نفوذ فرهنگی

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری در موضوع هسته ای، تصریح کرد: توصیه های معظم له، راه نفوذ آمریکا از طریق برجام را مسدود کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، دکترحمیدی، کارشناس علوم سیاسی در نشست "پرسمان سیاسی" با موضوع برجام، مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول(س) نکا با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ به کشورهای منطقه به خصوص ایران، گفت: آمریکا از دو طریق وارد منطقه شده است که اولین آن نفوذ در کشورهای همسایه از جمله عراق، سوریه، یمن، افغانستان، پاکستان و .... با اعزام تروریست ها و جنگ زمینی می باشد؛ نفوذ بعدی(دومی) در کشور ایران از طریق سخت افزاری( جنگ نظامی) و جنگ نرم با راه اندازی شبکه های ماهواره ای است.

وی با بیان این که آمریکا تمام امکانات خود را در جنگ سخت برای نفوذ در ایران به کار برد، ولی موفق نشد، افزود: در حال حاضر آمریکا می خواهد از طریق  مسئله هسته ای در ایران نفوذ کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری در موضوع هسته ای، گفت موضع گیری رهبرانقلاب در مسئله هسته ای بسیارستودنی است؛ ایشان ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده، نکات مهم و راهکارهای مفیدی ارائه فرمودند که از جمله آن می توان به تاکید معظم له بر تصویب برجام درمجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha