جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوان

حوزه/ کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از شرکت بیش از ۳۰۰ خواهر طلبه،مبلغ و فعال فرهنگی در آزمون نهایی دوره آموزشی حکم حجاب در این استان خبر داد.

ناهید قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با اعلام این خبر گفت:آزمون نهایی دوره آموزشی "حکم حجاب در حکومت اسلامی" ۱۶ آذرماه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان با شرکت خواهران طلبه و فعال فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون حکم حجاب به صورت متمرکز و کتبی برای شرکت کنندگان برگزار می شود افرود:شرکت کنندگانی که امتیاز بالای ۶۰ درصد را کسب نمایند گواهینامه ۱۶ساعته این دوره آموزشی را برای تبلیغ فرهنگ حجاب کسب خواهند کرد.

کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به این که در دوره آموزشی حکم حجاب خواهران شرکت کننده با احکام شرعی حجاب و ضرورت آن در اسلام و حکومت اسلامی آشنا شده اند، تصریح کرد:ارتقای سطح آگاهی و بینش بانوان فعال مبلغ و نهادینه کردن فرهنگ حجاب در جامعه از مهمترین اهداف دوره آموزشی حجاب است.

قاسمی با اشاره به این که تبلیغ و ترویج فرهنگ حجاب در جامعه نیازمند اطلاع رسانی دقیق در ابعاد دینی ،فرهنگی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد:خواهران طلبه،مبلغ و فعال فرهنگی با حضور در جلسات خانگی خواهران،مدارس،خوابگاه ها و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بانوان تلاش می کنند تا فرهنگ حجاب و ضرورت آن را در خانواده های اسلامی با هدف تحکیم بنیان خانواده نهادینه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha