دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
عزاداری اربعین در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: همزمان با فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اجتماع بزرگ عزاداران اربعین، در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی، صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین حسینی ضمن تسلیت ایام ماه صفر گفت: دهه آخر ماه صفر اوج ذکر مصائب آل الله است و امیدواریم آنچنان که زیبنده اهل بیت(ع) است، بتوانیم انجام وظیفه نماییم.

وی با بیان اینکه بهترین و برترین کار تعظیم شعائر الهی است که به فرموده قرآن کریم از مصادیق تقوای قلب است، افزود: در بسیاری از موارد جلوه مراسم مذهبی باعث تحت تأثیرقرار گرفتن افراد می شود و می توان گفت برگزاری یک مراسم مذهبی و اثربخشی آن در نفوس آحاد جامعه، به اندازه چندین کلاس اخلاق است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه، برگزاری مراسم اربعین حسینی در میدان امام علی(ع) اصفهان را حرکتی ارزشمند خواند و گفت: با همدلی و تواضع، کاری کنیم تا عظمت و شکوه آن بالا برود.

حجت الاسلام اروجی در پایان تصریح کرد: باید با صفا و صدقی که در بین هیئات مذهبی وجود دارد و با برنامه ریزی هوشمندانه، از بروز اختلاف و پراکندگی جلوگیری کرد.

برپایه این گزارش، اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی، چهارشنبه 11 آذرماه، همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی گرجی، استاد حوزه و دانشگاه، مداحی مداحان اهل بیت(ع) و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، در میدان امام علی(ع) اصفهان برگزار می‌شود.

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha