جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

حوزه/ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تبیین ابعاد مختلف نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی توسط سفرای جمهوری اسلامی و مبلغان بین المللی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به ابعاد نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، اظهارکرد: این نامه نشان دهنده نگاه جهانی رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: معرفی اسلام ناب در سطح جهان برای نسل جوان که در کشورهای آمریکایی و اروپایی زندگی می کنند از نکات مهم این نامه است و جوانان این کشورها برای یافتن تکیه گاه مطمئن می توانند از این نامه استفاده کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوانان آمریکایی و اروپایی نیازمند تکیه گاه امن هستند که در این نامه با معرفی جنبه های دین اسلام، این تکیه گاه مطمئن به آن ها معرفی شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به این که جوانان غربی بسیار علاقه مند به خروج از فساد و زشتی ها هستند، تصریح کرد: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آن دسته از جوانانی که به دنبال کسب معارف اسلامی و فرار از فساد هستند، بسیار راهگشا است.

حجت الاسلام والمسلمین سالک با اشاره به حوادث اخیر فرانسه، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این نامه مسائل مربوط به این حادثه را هشدار داده اند تا این که جوانان آن مملکت و کل جهان از این موضوع باخبر باشند.

وی، دوستی با اسلام و تعامل با اسلام را از دیگر مباحثی ذکر کرد که در این نامه مورد تاکید قرار گرفته، افزود:‌ کلمات آموزنده اهل بیت(ع) نقش موثری در هدایت جوانان دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، موضوع تشکیل داعش را از محورهای نامه رهبر انقلاب دانست و گفت: در این نامه جوانان غربی با ماهیت داعش و جریان های تکفیری آگاه شدند ، چرا که دولتمردان آن ها نقش موثری در تشکیل این گروه ها داشته اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان بر تبیین ابعاد مختلف این نامه توسط سفرای جمهوری اسلامی و مبلغان بین المللی تاکید کرد

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha