جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کتاب خطبه و خطابه در اسلام

حوزه/ نایب رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه های از نشست علمی نقد کتاب «خطبه و خطابه در اسلام» خبرداد.

حجتالاسلام والمسلمین سبحانی نیا، در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: برنامه های انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه های علمیه در بخش های مختلف برگزار می شود.

وی افزود: از جمله برنامه های این انجمن می توان به برگزاری نشست های علمی اشاره کرد که در همین راستا نشست های مرتبط با نقد کتب این حوزه نیز برگزار می شود.

نایب رییس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه های علمیه بیان کرد: در همین زمینه نشست علمی با عنوان نقد و تحلیل کتاب خطبه و خطابه در اسلام، اثر دکتر محمد باقر شریعتی سبزواری استاد حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

وی گفت: این کتاب از کتب بسیار مناسب و کاربردی در زمینه فن خطابه و سخنوری است که در آن شرایط خطیب، اقسام سنخوری، راز موفقیت در سخنرانی و آسیب شناسی خطابه بیان شده است.

حجتالاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: گروه مخاطب این کتاب، تخصصی طلاب و دانشجویان است و ناشر آن بوستان کتاب می باشد

وی خاطرنشان کرد: این نشست روز چهارشنبه 25 آذرماه در محل انجمن های علمی حوزه و از ساعت 18 برگزار می شود و علاوه بر مولف، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری ،قائم مقام معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور و سید محمد حسین تقوی مسوول نقد و تدوین کتب آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha