پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات

حوزه/ این مقام مسئول دولتی با اشاره به اینکه تمامی کارکنان وزارت اطلاعات، دلدادگان حضرت زهرا (سلام الله علیها) هستند، گفت: بنده نیز کار خود را در وزارت اطلاعات با توسل به حضرت فاطمه (سلام الله علیها) آغاز کردم و امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی وجود دارد به سبب لطف خداوند و عنایات مادر اهل بیت(ع) می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی شب گذشته در همایش سراسری خادمین فاطمیه در بیت حضرت آیت الله وحید خراسانی با اشاره به روایت «رحم الله من أحیی أمرنا/ خداوند هرکسی که امر ما اهل بیت را احیاء می کند رحمت نماید»، اظهار داشت: جاذبه در کلام اهل بیت (علیهم السلام) وجود داشته و حرکت دینی زمانی مؤثر است که با حکمت، عقلانیت و موعظه حسنه همراه باشد.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از تحریک احساسات سایر اقوام و مذاهب، سخنان حضرت زهرا (سلام الله علیها) را آموزنده دانست و گفت: هنگامی که ام سلمه از حضرت فاطمه (س) می پرسند: چگونه صبح کردید؟ ایشان پاسخ دادند: در میان رنج و سختی صبح کردم، پیامبر از دست رفت و به وصی او ستم شد».

وزیر اطلاعات با گرامیداشت یاد علامه امینی، دفاع علمی و منطقی ایشان از امیرالمؤمنین و زهرای اطهر (علیهما السلام) را برای همگان درس آموز دانست.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به اینکه تمامی کارکنان وزارت اطلاعات، دلدادگان حضرت زهرا (سلام الله علیها) هستند، ابراز داشت: بنده نیز کار خود را در وزارت اطلاعات با توسل به حضرت فاطمه (سلام الله علیها) آغاز کرده و امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی وجود دارد به سبب لطف خداوند و عنایات مادر اهل بیت(ع) می باشد.

وی در پایان از حضرت آیت الله وحید خراسانی و اعضای ستاد فاطمیه که در راستای احیای شعائر الهی گام بر می دارند، صمیمانه تشکر کرد.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha