سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام فرحزاد

حوزه/ عالمان بی‌عمل ضررشان از لشکر یزید نیز بیشتر است و سرچشمه همه فساد های عالم از این عالمان بی عمل سرچشمه می گیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد، امروز در جشن فارغ التحصیلی و پایان دوره طلاب دوره عمومی بخش های حضوری ایرانی و غیرایرانی و بخش غیرحضوری سال تحصیلی ۹۴-۹۳ و نیمسال اول ۹۵-۹۴ جامعه الزهرا(س) در حسینه امام خمینی (ره) این مرکز بیان کرد: مبلغ اگر خود اهل عمل باشد مردم نیز به آموزه ها و گفته هایش عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: خودسازی از جمله اولویت‌های زندگی هر انسان است و افراد برای اینکه بتوانند دیگران را موعظه و نصیحت کنند، ابتدا باید نسبت به ساختن خود اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد بیان کرد: عالمان بی‌عمل ضررشان از لشکر یزید نیز بیشتر است و سرچشمه همه فساد های عالم از این عالمان بی عمل سرچشمه می گیرد.

وی تاکید کرد: اگر تقوا، عفت، پاکی، ایمان در وجود افراد ایجاد شود دیگر نیازی به حرف زدن نیست و همه از نور وجودیشان بهره مند می شوند.

این محقق حوزه با گلایه از مجامع علمی – آموزشی و حوزوی در خصوص کم توجهی به تهذیب و تزکیه، گفت: متاسفانه بیشتر سرمایه گذاری ها در مراکز علمی آموزشی، بر مسایل آموزشی است و کمتر به مسایل مهمی چون آیین همسرداری، تربیت کودک و فرزند پروری و غیره توجه شده است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش مهارت های زندگی از ضروریات دینی است، بیان کرد: باید در همه مراکز آموزشی به امر آموزش مسایل زندگی، تزکیه و تهذیب توجه شود.

این کارشناس مسائل دینی در پایان به خواهران طلبه گفت: برای تبلیغ، قرآن و روایات بهترین منابعی هستند که می توانید به آنها مراجعه کنید زیرا تمام مسایل مورد نیاز را در بر دارند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha