جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همدان

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه گفت: گرامیداشت حماسه ۹ دی وظیفه ای ملی و همگانی است و به نوعی دفاع و پشتیبانی از نظام اسلامی محسوب می شود، لذا باید به تکلیفمان عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی، امروز در نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت 9 دی حوزه علمیه همدان، با تبریک  میلاد با سعادت رسول اکرم  (ص) وآغاز هفته وحدت، با اشاره به این که قبل از انقلاب و بعد از آن توطئه های متعددی علیه انقلاب و نظام شکل گرفت با قدرت الهی و ایستادگی ملت انقلابی تمامی، توطئه ها خنثی شد که از آن جمله می توان به جریان پیروزی  انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه 57،  جنگ تحمیلی، واقعه طبس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و ... اشاره کرد.

مدیر حوزه علمیه همدان به اتفاقات روز عاشورای سال 88 اشاره کرد و ادامه داد: استکبار برای براندازی نظام اسلامی با همراهی فتنه گران داخلی، آنان فکر می کردند بتوانند نظام را از بین ببرند و یا تضعیف کنند، اما براساس «وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين(آل عمران/54) در سایه دعای امام زمان (عج)، تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، در روز 9 دی ملت ولایتمدار به خیابان ها ریخته و این نقشه هم نقش بر آب شد.

وی، حماسه 9 دی را یوم الله خواند و تصریح کرد: گرامیداشت حماسه 9 دی وظیفه ای همگانی است و به نوعی دفاع و پشتیبانی از نظام اسلامی محسوب می شود، لذا باید به تکلیفمان عمل کنیم.

*برنامه های گرامیداشت 9 دی

حجت الاسلام کشوری، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان نیز در این نشست با اشاره به برنامه های گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت: این جلسه با هدف برنامه ریزی اجرای برنامه هایی ویژه گروه های مختلف برگزارگردید.

وی، برگزاری جلسات تخصصی ویژه مبلغین برادر و خواهر با هدف تبیین  ابعاد مختلف نفوذ دشمن در انتخابات در روزهای 6 و 7 دی ماه، برگزاری جلسات ویژه طلاب برادر و خواهر در مدارس علمیه ، سازمان دهی و اعزام خطباء برای  برگزاری بیش از 500 نشست در مساجد ، هیئات مذهبی ، مراکز فرهنگی ، مراکز قرآنی و جلسات خانگی، آگاهی بخشی در خصوص انتخابات به مردم توسط مبلغین در سطح استان و همچنین ارائه مقالات و  تحلیل ها در خصوص فتنه و انتخابات توسط اساتید و طلاب در رسانه های مختلف را از برنامه های حوزه همدان در راستای گرامیداشت 9 دی اعلام کرد.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha