سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت‌الاسلام نکونام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان و تاکید بر ضرورت صیانت از ولایت فقیه، تصریح کرد: مجلس خبرگان جای بازی‌های سیاسی نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، امروز  در جمع ائمه جمعه و جماعات و روحانیون استان چهار محال و بختیاری، مخدوش کردن راه انبیاء الهی و ائمه معصومین (ع) را هدف اصلی دشمنان از فتنه افکنی‌ها، از ابتدای شکل‌گیری اسلام تاکنون خواند و گفت: دشمنان در همه دوران‌ها با فتنه‌ افکنی‌ها تلاش کردند که از راه انبیاء و اولیاء الهی تنها در جامعه  یک ظاهر و شعار دیده شود و هیچ‌گونه مدیریت و سیاست‌گذاری و حاکمیتی از ناحیه فرستادگان الهی و اولیاء دینی بر جامعه وجود نداشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهار محال و بختیاری، انقلاب اسلامی ایران را پرچم‌دار حاکمیت سیاست اسلامی در جامعه  دانست و گفت: تنها نظامی که توانست سیاست اسلامی را به عرصه و میدان عمل آورد و اسلام ناب را نه‌تنها در ایران، بلکه در جهان موردتوجه قرار دهد، نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی، فاصله گرفتن از ولی خدا و حجت الهی را عامل اصلی وقوع همه فتنه‌ها خواند و گفت: جامعه‌ای که عقلش خاموش گردد و چشم ظاهربین او بیدار شود، قطعاً اسیر فتنه‌های دشمنان خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام، توجه‌ دادن و بصیرت‌افزایی را یکی از رسالت‌های مهم روحانیون دانست و تأکید کرد: آگاه ساختن و توجه دادن مردم نسبت به توطئه‌ها و فتنه‌هایی که جامعه اسلامی را تهدید می‌کند، یکی از وظایف مهم جامعه روحانیت است.

وی، اطاعت از ولایت و رهبری را تنها راه نجات از فتنه‌ها دانست و تصریح کرد: با نشستن در کشتی نجات اهل‌بیت عصمت و طهارت، اطاعت از ولایت‌فقیه و دوری کردن از سیاسی بازی‌ها، می‌توان از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن در امان بود؛ در غیر این صورت قطعاً در دام فتنه‌ها اسیر و هلاک خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام با اشاره به درپیش بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: این دو انتخابات پیش رو به ویژه انتخابات خبرگان رهبری با سرنوشت نظام گره خورده‌اند .

امام‌جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مجلس خبرگان آینده را باید انسان‌های شجاع، عالم و به دور از تسامح و تساهل شکل بدهند، تصریح کرد: عناوین و سوابق افراد هیچ کدام معیار و ملاک برای انتخاب نیست، بلکه معیار و ملاک اصلی انتخاب آن است که انسان یقین کند که این نامزد انتخابات، انسان مصمم و مقاوم در صیانت از ولایت‌فقیه صحیح است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام، افتادن در دسته‌بندی‌ها و بازی‌های سیاسی را آسیب و خطری بزرگ برای انقلاب و کشور خواندند و تصریح کردند: ولایت، انقلاب را حفظ می‌کند؛ یعنی باید از ولایت‌فقیه محافظت و صیانت کنیم تا به کشور آسیبی نرسد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha