شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیلی میل

حوزه/ رهبر جنبش امت اسلامی آمریکا، در یک برنامه تلویزیونی، با هشدار درباره وخامت وضعیت نژادپرستی در این کشور گفت: من به شما قول می‌دهم اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، آمریکا را به پرتگاه جهنم سوق خواهد داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، لوئیس فراخان، فعال مدنی و رهبر جنبش امت اسلامی آمریکا، در یک برنامه تلویزیونی، با هشدار درباره وخامت وضعیت نژادپرستی در این کشور و محکوم کردن سخنان نژادپرستانه دونالد ترامپ گفت: رهبری ترامپ ریشه در عدالت ندارد و من به شما قول می‌دهم اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، آمریکا را به پرتگاه جهنم سوق خواهد داد. او آمریکا را به یک کشتی موشکی تبدیل خواهد کرد و شما نیز درست مانند و حتی بدتر از  او خواهید شد.

او در ادامه گفت: هرچند او در دنیای تجارت فرد موفقی بوده است اما امروز در حال گسترش نژادپرستی در جامعه آمریکا می‌باشد. آقای ترامپ مدنیت جامعه سفیدپوستان آمریکا را مانند یک پیاز، لایه لایه می‌شکافد. و هر چه بیشتر به لایه‌های درونی نزدیک می‌شود، به شخصیتی در آمریکایی‌های سفید پوست نزدیک می‌شود که ایده‌های نژادپرستانه او را دنبال کرده و حمایت می‌کند و اهمیتی به نادرست بودن آن‌ها نمی‌دهد.

او سپس درخصوص پرونده لگان مک‌دونالد که با شلیک 16 گلوله به دست پلیس شیکاگو به قتل رسید، گفت: اینکه رئیس پلیس، یا شهردار یا دادستان را از کار برکنار کنیم کافی نیست، درحالی که سیستم قضایی که چنین افراد نالایقی را تربیت می‌کند همچنان برجای خود باقی است؟! سیستم قضایی آمریکا قابل اصلاح نیست و باید کاملا برداشته شود. آیا کسی هست که به قدر کافی جسارت داشته باشد و بگوید که سیستم قضایی آمریکا، بی‌عدالتی در حق مردم این کشور است و باید از ریشه تغییر کند؟

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha