پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شبکه های اجتماعی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی استفاده درست از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای خواهران طلبه این مدرسه خبر داد.

خانم سمیه موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به فعالیت تبلیغی ۱۰۰ طلبه فارغ التحصیل و در حال تحصیل مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، گفت: این مبلغان در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، کانون های مساجد و جلسات خانگی به بیان معارف الهی و آموزه های دینی در بین مخاطبان می پردازند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۲۰ مبلغ فارغ التحصیل این مدرسه در طرح مدارس امین به عنوان مشاور مذهبی حضور دارند، افزود: مبلغان و طلابی که در جامعه مشغول تبلیغ هستند، در طول سال با شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی با مطالب کاربردی تبلیغ و چگونگی بیان مسائل و آموزه های تبلیغی آشنا می شوند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی استفاده درست از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای خواهران طلبه این مدرسه خبر داد و خاطر نشان کرد: این کارگاه با حضور بیش از ۶۰ طلبه سطح ۲برگزار شد و طلاب با فرصت ها و مضرات شبکه های اجتماعی و فضای مجازی آشنا شدند.

موحدی در پایان افزود: کارگاه فن بیان و خطابه نیز با هدف ارتقاء مهارت های تبلیغی و قدرت سخنوری طلاب برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha