جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هویت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد با اشاره به این که زن غربی دچار بحران هویت است، تصریح کرد: زنان امروز جامعه می بایست شخصیت خود را بازنگری و واکاوی کنند.

خانم نیک، در حاشیه اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران خراسان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با بیان اینکه بحران امروز بانوان درباره هویت است و نیاز آنان بازنگری و واکاوی شخصیت خودشان است، ابراز داشت: زن امروز با شناخت خود و خدا، وظیفه شناس می شود و به عنوان یک بنده به آن عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست هایی با موضوع روابط بین همسران، تند خوانی برای طلب، شناخت ولایت فقیه و مهارت های خانه داری و سبک زندگی در مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد، گفت: هدف از برگزاری این فوق برنامه های این است که طلبه علاوه بر توانایی های آموزشی به مسائل روز آشنا و به عنوان همسر و مادری خوب موفق باشد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) در ادامه از بارگذاری حدود 60 مقاله با موضوع سبک زندگی در سایت زندگی رضوی، متعلق به حرم مطهر رضوی خبر داد و ابراز داشت: پرونده پژوهشی با موضوع همسریابی با حدود 50 مقاله تا ابتدای بهمن به این سایت تحویل داده خواهد شد تا مراجعه کنندگان از مطالب ارائه شده استفاده کنند.

خانم نیک در پایان  افزود: فعالیت های پژوهشی و مقاله نویسی مسئولان این مدرسه مشوقی برای طلاب شده تا در این زمینه دست به قلم شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha