جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نگارستان اشراق

حوزه/ مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایشگاه آثار تجسمی «نینوای حجاز» را در نگارستان اشراق برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،نمایشگاه آثار تجسمی «نینوای حجاز»،حاصل کارگاه یک روزه ای است که در نگارستان اشراق برگزار گردیده و موضوع آن جنایات اخیر آل سعود به ویژه شهادت مظلومانه شهید آیت الله باقر النمر بوده است.

کارگاه هنرهای تجسمی «نینوای حجاز» در پنج رشته هنری طراحی، نقاشی، تصویرسازی، گرافیک و کاریکاتور  با حضور هنرمندان رشته‌های مزبور، به ویژه اعضای انجمن هنرهای تجسمی طلاب و در روز 17 دی‌ماه شکل گرفته و هنرمندان با خلق آثار، همدلی خود را با مسلمانان مظلوم حجاز ابراز نمودند.

گفتنی است این کارگاه با مشارکت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مسجد جمکران، حوزه هنری استان قم، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، انجمن هنرهای تجسمی قم و کانون هنر شیعی صورت پذیرفته است.

خاطر نشان می‌شود نمایشگاه «نینوای حجاز» از 26 دی ماه  تا 1بهمن ماه دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید، هرروزه صبح‌ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 17الی 20 به نگارستان اشراق واقع در خیابان صفائیه جنب کوچه 17 مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا موسوی مطلق IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 0
    این خبر از نظر قواره خبری، دچار ایراد اساسی است و به طور کلی، بسیاری از خبرهای خبرگزاری حوزه، دچار این خطای مطبوعاتی است. باید اطلاع داشته باشید که متن خبر، مستقل از تیتر و لید خبری است. بنابر این وقتی در آغاز خبر نوشته اید، " این نمایشگاه " کاملا غلط است. چون در ابتدای خبر، از کلمه " این " استفاده کرده اید که معلوم نیست بهکجا برمی گردد. فراموش نکنید که متن خبر، مستقل از تیتر و لید است. و اینها را دوستانه به شما می گویم که اصلاح کنید زیرا دوستدار خبرگزاری حوزه هستم