جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی مخدوم

حوزه/ اگر بتوانیم با الگوگیری از حضرت معصومه(س) در ولایت مداری و علم توام با بصیرت موفق باشیم به معنای واقعی توانسته ایم بگوییم که شیعه و محب خوبی برای حضرتش هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن تسلیت ارتحال حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز داشت: حضرات معصومین (ع) همچنین خاندان این بزرگواران در واقع بهترین الگوهای عملی زندگی برای ما هستند و به تعبیر زیبای امام حسن عسکری(ع) همه باید بکوشیم مایه زینت اهل بیت(ع) باشیم و نه خدای ناکرده مایه سرشکستگی آنان.

وی همچنین با اشاره به این که حضرت معصومه(س) را بانوی کرامت می نامند، گفت: البته کرامت و برخورد بزگوارانه و تکریم و احترام به دیگران صفت بارز همه اهل بیت(ع) است و بسی مهم تر از عرض ارادت به ساحت این بزرگواران آن است که ما نیز به تاسی از آن ها شیوه و برخورد زندگی کریمانه را فراگرفته و بدان در جامعه عمل کنیم.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی بیان داشت: اگر بتوانیم با الگوگیری از حضرت معصومه(س) در ولایت مداری و علم توام با بصیرت موفق باشیم به معنای واقعی توانسته ایم بگوییم که شیعه و محب خوبی برای حضرتش هستیم.

وی همچنین افزود: در واقع فضایل و ویژگی های بزرگانی چون حضرت معصومه(س) برای آن است که ما نیز خود را در حد توان شبیه به این انوار الهی کرده و به این وسیله ره توشه خوبی برای سعادت دنیا و آخرت خود فراهم کنیم و البته این الگوگیری باید گام به گام و مرحله به مرحله باشد تا استمرار خوبی پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha