چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
افتتاح رسمی کارگاه ساخت ضریح خیمه گاه حضرت زینب (س) و درب حرم امامین عسکریین(ع)

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه با بیان این که ائمه اطهار(ع) چراغ هدایت بشریت می باشند و برکاتشان در تمام دنیا گسترده است، تصریح کرد: به برکت فرهنگ اهل بیت(ع، آمریکا در برابر ملت ایران به زانو در آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، مراسم افتتاح رسمی کارگاه ساخت ضریح خیمه گاه حضرت زینب (س) و درب حرم امامین عسکریین(ع) به سرداب مطهر با حضور طلاب و روحانیون، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در مسجد جامع استان کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، در این آئین گفت: حرکت در مسیر ائمه اطهار علیهم السلام و تحقق اهداف آن ها، هدایتگر و نجات بخش بشریت است.

وی، افتتاح این کارگاه را افتخاری برای استان کرمانشاه دانست و ابراز داشت: مردم انقلابی به خدمتگزاری در مسیر ائمه اطهار(ع) افتخار می کنند و خوشبختانه مردم شهید پرور کرمانشاه نیز همواره در راستای عشق و ارادت به امامان معصوم علیهم السلام خود را اثبات کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان این که ائمه اطهار(ع) چراغ هدایت بشریت می باشند و برکاتشان در تمام دنیا گسترده است، تصریح کرد: به برکت فرهنگ اهل بیت(ع)، آمریکا در برابر ملت ایران به زانو در آمد.

آیت الله علما در پایان با تاکید بر این که شهدای مدافع حرم، جانشان را در راه اهل بیت(ع) در طبق اخلاص نهادند، ابراز داشت: امروزه عده ای درصدد گرفتن پست و مقام هستند، اما جوانان مدافع حرم بدون چشمداشتی سینه خود را در پاسداری از حرمین شریفین سپر کرده اند.

*تامین منابع مالی از طریق مردم

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی تبار، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: مجاهدت و ایثار در طریق ائمه اطهار علیهم السلام نزول برکات خداوند متعال را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه تمامی اعتبار این دو پروژه از طریق کمک های مردمی تأمین شده است، بیان داشت: اعتبار دو پرژه عظیم کارگاه ساخت نیم ضریح خیمه گاه حضرت زینب (س) و درب درب حرم امامین عسکریین(ع) به سرداب مطهر بالغ بر 17 میلیارد ریال بوده که در حال حاضر 6میلیارد ریال آن توسط کمک های مردمی و خیرین تأمین شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در ادامه افزود: خوشبختانه عشق و ارادت مردم ولایتمدار استان کرمانشاه، عملی شدن این دو پروژه را به ارمغان آورد.

حجت الاسلام حسینی کیا با اشاره به خدمت رسانی مردم کرمانشاه در ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: در ایام اربعین به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و همکاری و مردم، روزانه بیش از 5000 نفر از زائران سیدالشهدا(ع) اطعام گردیدند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha