چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
بستن ورودی های رام‌ الله توسط صهیونیست‌ها

حوزه/ سربازان صهیونیستی برای دومین روز متوالی، در پی حمله به یک شهرک مسکونی در نزدیکی روستاهای فلسطینی و چندین ناحیه دیگر، ورودی های رام‌الله را مسدود کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سربازان صهیونیستی برای دومین روز متوالی، در پی حمله به یک شهرک مسکونی در نزدیکی روستاهای فلسطینی، ورودی‌های روستای بیت اور طه در «وست بانک» (کرانه غربی رود اردن) اشغالی و چندین ناحیه دیگر در رام‌الله را مسدود کردند.

به گفته منابع خبری، بسته شدن جاده‌ها زمانی رخ داد که یکی از شهرک نشینان بیت هورون مورد حمله چاقو توسط یکی از اهالی کمپ قلندیا قرار گرفت که منجر به هلاکت یک صهیونیست و مجروح شدن یک نفر دیگر شده بود.

به گفته منابع محلی جاده اصلی که از مرکز وست بانک در رام الله به 6 روستا در این ناحیه شامل بیت اور الفوقا، الطیره، بیت سیرا، خیربات المصباح، خاربات بانی حریص و صفا منتهی می‌شود، مسدود شده است.

بسته شدن اجباری جاده‌ها سبب شده که فلسطینیان ساکن این مناطق از طریق بی‌راهه‌های طولانی روستاهای اطراف که اغلب جاده‌های خاکی و خطرناکی هستند رفت و آمد کنند.

با وجودی که بستن جاده‌ها عبور و مرور نزدیک به 6 هزار فلسطینی ساکن در این روستا را دچار مشکل ساخته است، اما مقامات ارتش اسرائیل پیش از این گفته بودند که بستن جاده‌ها به نفع اسرائیل نبوده و آن را یک «اشتباه تلخ» خوانده بودند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha