دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ ماهر عبدالرزاق از کشورهای حامی تروریسم در منطقه خواست دست از حمایت تروریست ها بردارند و به جای آن پول های خود را در راه حمایت از مردم مظلوم فلسطین صرف کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش الاصلاح والوحدة ضمن تجلیل از عملیات قهرمانانه ارتش لبنان در سرکوب گروهی از تروریستهای داعش گفت: لازم است تمام نیازهای نظامی و سیاسی ارتش برآورده شود تا این نیروها بتوانند در هر مکانی با تروریست ها درگیر شوند و سرزمین لبنان را از لوث وجود آنها پاک کنند.

وی همچنین از همکاری و هماهنگی امنیتی میان ارتش و مقاومت لبنان در مبارزه با تکفیری ها و صهیونیست ها تقدیر کرد و افزود: نیروهای مقاومت و ارتش لبنان، چشم های بیداری هستند که زمینه آرامش و آسایش و آزادی مردم لبنان را فراهم ساخته اند و دستاوردهای ارتش بیش از آن است که در سخن بیاید.

شیخ عبدالرزاق همچنین خواستار تشکیل جبهه ای عربی اسلامی و بین المللی در مبارزه با تروریسم شد تا این پدیده شوم از تمام جهان ریشه کن شود و امنیت و آسایش به جهان عرب و اسلام بازگردد که این خواسته تمام ملت های عرب و مسلمان می باشد و در این صورت خواهد بود که جهان اسلام بار دیگر متوجه مساله اصلی خود یعنی مساله فلسطین خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود از کشورهای حامی تروریسم در منطقه خواست دست از حمایت تروریست ها بردارند و به جای آن پول های خود را در راه حمایت از مردم مظلوم فلسطین صرف کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha