شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلامحسن صادقی نسب امام جمعه گناباد

حوزه/ امام جمعه گناباد گفت : تجربه تاریخی به ما نشان داده است در هر برهه تاریخی که مردم پشتیبان ولایت فقیه بودند توانستند بر مشکلات پیروز گردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از گناباد، حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب در مراسم 12 بهمن ماه و آغازدهه فجر طی سخنانی اظهارداشت: در زمان پیامبر اکرم(ص) نیز شاهد بوده ایم که با نبی اکرم با حمایت مردم در جنگ های مختلف به پیروزی رسیده اند.

وی با بیان اینکه امروز به نام انقلاب اسلامی ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده است، اظهار داشت : در تاریخ جنگ های زیادی به پیامبران و امامان تحمیل شده است به طورمثال  در جنگ بدر مسلمانان 313 نفر بودند ولی توانستن بر کفار که بیش از 1000 نفر پیروز شوند و این پیروزی نتیجه ولایت مداری آنها بود، ولی در جنگ احد پیامبر تنگه ای را به 50 نفر سپردند ولی چون به فرمان ولی خود گوش نداند همان 50 نفر باعث شکست جنگ احد شد.

وی خاطرنشان کرد : در نمونه ای دیگر در جنگ صفین با این که 17 ماه طول کشید ولی زمانی که قرآن ها را سرنیزه نمودند مردم با رهبرخود به مخالفت برخاستند که این کار باعث شکست آنها در جنگ صفین شد.

امام جمعه گناباد اظهار کرد : تاریخ نشان داده است هرجا مردم پشت سر ولی فقیه بوده اند توانسته اند کارهای بزرگی را انجام دهند بطور مثال در قیام تنباکو دیدید وقتی از فتوای میرزای شیرازی مردم حمایت کردند توانستند کمپانی بزرگ را به زانو در آورند.

وی افزود : در زمان انقلاب هم شاهد حمایت مردم از رهبرشان بودیم؛ در زمان انقلاب دیدید زمانی که امام خمینی (ره) اطلاعیه ای را صادر می کردند 35 میلیون جمعیت به خیابان ها می ریختند و در جلو مسلسل دژخیمان ایستادگی می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب با تاکید براینکه راه حل حفظ انقلاب اسلامی  ولایتمداری می باشد، ادامه داد :  امروز نفوذ بالاترین توطئه جدید دشمن است و مردم تنها با ولایتمداری می توانند جلو این توطئه بایستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha