جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: حضور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن، وحدت و اقتدار نظام را به نمايش گذاشت و حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن تجلی وحدت واقتدار بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، علي‌رضا يونسي امروز در اجتماع مردم نكا در راهپيمايي 22 بهمن در ميدان جانبازان اين شهر اظهار كرد: امروز شما مردان و زنان اين مرزو بوم و سرزمين نور و روشنايي در ديار علويان اقتدار ايجاد كرديد و نشان داديدهمچنان بر دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي وفادار هستيد و شما فرزندان اسلام و دفاعيان قرآن هستيد.

وي با بيان اينكه در اين روز مبارك بايد تمام ابعاد انقلاب اسلامي براي جوانان و مردم اين مرز و بوم بيان و تبيين شود، افزود: در 22 بهمن امسال با توكل بر خدا شما مردان و زنان از جنس خدا اقتدار ايجاد كرديد و روز پيروزي خون بر شمشير، روز انفجار نور و حضور شما در اين روز نشان داد كه به ارزش‌ها انقلاب وفادار هستيد و 22 بهمن براي هميشه روح خدا بود، هست و خواهد ماند.

معاون استاندار مازندران گفت: امسال در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سیل خروشان ملت ایران در لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب برخواست و  با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ارادت و وفاداری خویش را  به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

يونسي ادامه داد: انقلاب ما متفاوت از انقلاب‌هاي ديگر است چرا كه برگرفته از رهبري امام راحل و قدرت مردمي است كه در هيج كجاي جهان اين مسئله را سراغ نداريم و اكنون بعد از امام راحل نيز رهبري رهبر معظم انقلاب، اين نظام را از حوادث و طوفان‌هاي مختلف حفظ كرده است.

وي با بيان اينكه انديشمندان جهان از انقلاب اسلامي ايران به‌عنوان معجزه قرن ياد كرده‌اند، يادآور شد: انقلاب ما انقلابي است كه با تكيه بر خداوند، با دستان خالي و با گوش به‌فرمان بودن رهبري و اتحاد، توانست رژيم تا دندان مسلح را شكست داد و در تمام ابعاد وجودي خود و ادامه راه انقلاب با انقلاب‌هاي مختلف جهان فرق دارد.

 معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با بيان اينكه انقلاب ما در حوزه حضور مردم در صحنه‌هاي مختلف، مقابله با دشمنان و استكبار و ادامه راه، با تمام انقلاب‌هاي دنيا متفادت است، ادامه داد: امروز انقلاب ما الگوي تمام ملت‌هاي آزاده جهان است و عزت، اقتدار و ارزش‌مندي را براي همگان به ارمغان آورد.

يونسي با اشاره به قطع تمام قطع‌نامه‌ها عليه ايران اسلامي خاطر نشان كرد: امروز قطع‌نامه‌هاي ناجوانمردانه عليه ايران قطع شد و وزراي خارجه كشورهاي بزرگ، پاي ميز محاكمه آمدند و با 12 قطع‌نامه، اعتراف كردند كه ما اشتباه كرديم و انرژي هسته‌اي ايران، صلح آميز بوده است.

وي افزود: ايران اسلامي امروز جزء هشت كشور برتر جهان در علوم مختلف است و از بزرگترين كشورها  در زمينه‌هاي مختلف هستيم و امروز در مقايسه با گذشته امنيت بي‌بديل در كشور و استان ما حاكم است و توطئه‌هاي دشمنان نقش برآب شد.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران ادامه داد: دشمناني كه روزي ما را عنصر شرارت در منطقه مي‌دانستند و اعلام مي‌كردند كه ايران اسلامي نبايد انرژي هسته‌اي داشته باشد و ما را در تنگنا قرار مي‌دادند امروز با پاي خود به پشت ميز مذاكره آمدند و انرژي هسته‌اي ما را به رسميت شناختند و اين اقتدار ما در گرو اطاعت‌پذيري از رهبري، وحدت و انسجام و حمايت از تيم ديپلماسي است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha