جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فرزانه

رئیس دانشگاه علوم رضوی با تاکید بر این که حضور پرشور مردم در راهپیمایی پیام مهمی به دشمنان داشت، گفت: امروز دشمن به عظمت ایران معترف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه ، در جمع مردم شهرستان گناباد به مناسبت22 بهمن، با تاکید بر دشمن شناسی اظهارداشت : امروز جبهه  دشمن  از آل سعود ، صهیونیسم ، آمریکا و، گروه های تفریطی مثل داعش  داعش تشکیل شده است که جبهه بسیار قوی هستند.

وی ادامه داد : این دشمن وسیع سازمان های بیت المللی و سلاح های پیشرفته را در اختیار دارند.

رئیس دانشگاه علوم رضوی خاطرنشان کرد : البته  از سال 33 یعنی 60 سال قبل انگلیس دشمنی خود را با اسلام  شروع کرده است و به امریکا و دیگران منتقل کرده است.

حجت الاسلام فرزانه  یادآور شد: در 22 بهمن سال 57 یک نهال کوچک سر برافراشت و امسال شاهد هستیم که به یک درخت تنومند و سرافراز تبدیل شده است.

امام جمعه موقت مشهد با برشمردن دلایل رشد و تداوم این درخت افزود : یکی از مهم ترین دلایل رشد این  درخت حضور در راهپیمایی 22 بخمن می باشد. مطمئن باشد دشمن این راهپیمایی را نگاه می کند و می بیند چه  افرادی با چه سن و سال هایی در آن حضور دارد و آن را مورد تجریه و تحلیل قرار می دهند.

وی  در پایان یکی دیگر از دلایل رشد انقلاب اسلامی را داشتن اخلاق اسلامی دانست افزود : انقلاب اسلامی انقلاب ارزش هاست و در انقلاب اسلامی دروغ و تهمت جایی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha