دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی تاکید کردند: مدافعین حرم قدرت اجتماعی جامعه اند و هر موقع جوانان پای کاری بودند، دشمن نتواسته به اهداف خود برسد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مجاهدین مدافین حرم حضرت زینب کبری(س) گفتند: خدا در قرآن نگاه ویژه و خاص به اهل ایمان دارد و درباره این گروه، سخنان ویژه ای فرموده و عنایت  خاصی هم دارد.

معظم له بیان داشتند: اهل ایمان چند نشانه دارند؛ کسانی هستند که  توحید، نبوت و ولایت را با جان و قلب خود  و تا جایی که ریشه در اعضاء و جوارح آنها دارد را پذیرفته اند.

 ایشان افزودند: جوانانی که برای دفاع از حرم آل الله، گام برمی دارند انتخاب شده  هستند و از اهل ایمان می باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی مردم و مسئولین را دعوت به وحدت و یکپارچگی در مقابل جبهه استکبار کردند و گفتند: تجربه نشان داده، هر زمانی آحاد جامعه با هم واحد بودند، دشمن نتوانسته کاری از پیش ببرد و برنامه های خود را به  اجرا در بیاورد.

معظم له اظهار داشتند: مدافعین حرم قدرت اجتماعی جامعه اند وهر موقع  جوانان مجاهد، پای کاری بوده اند دشمن نتواسته به اهداف خود برسد.

ایشان عنوان کردند: قدرتی که خدا به جوانان می دهد از نوع قدرت الهی  است و تا قدرت وجود دارد دشمن نمی تواند موفق شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: درحال حاضر خبرهای خوبی از میدان های نبرد در سوریه و عراق می رسد و این همان قدرت بی چون چرای الهی است، این قدرت قابل رویارویی نیست و شکست های دشمن بهترین دلیل بر این مسئله می باشد.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha