دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا  در بیستمین سالگرد تاسیس موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث

حوزه/ معاونت فرهنگی و هنری مؤسسه دارالحدیث از تولید بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا  امروز در بیستمین سالگرد تأسیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث اظهار داشت: از چند سال گذشته رسالتی تفصیلی به معاونت فرهنگی و هنری دارالحدیث ابلاغ شد که ترویج معارف اهل بیت(ع)، قرآن و حدیث برای مخاطبان عام بوده و به دنبال تحقق آن هستیم.

وی ابراز داشت: بازپروری و فرآوری در آثار مؤسسه از دیگر رسالت های محول شده است که در این راستا با اتکاء به آثار تخصصی، تولیدات عمومی داشته باشیم.

معاون فرهنگی مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث خاطرنشان ساخت: مخاطبان این مؤسسه تمام اقشار مردم کشور را شامل شده و محدود در داخل کشور نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: علاوه بر تولیدات مکتوب برای مخاطبان عام، تولیدات غیرمکتوب را نیز در مدیریت هنر و رسانه معاونت دنبال می کنیم که در این بخش چهار نوع فعالیت و تولیداتی همچون: «نرم افزارهای چندرسانه ای عمومی»، «تولید کتاب و مجله صوتی»، «تولیدات هنری برای مخاطبان عام» و «تیزرهای معارفی» داشته و خواهیم داشت.

وی بیان داشت: در حال حاضر نرم افزار امیرالمومنین (ع) در حال تولید است که فاز اول آن از ولادت تا امامت و فاز دوم از امامت تا شهادت می باشد.

معاونت فرهنگی و هنری دارالحدیث با اشاره به اینکه مجموعه این تولیدات با اتکاء به تولیدات تخصصی مؤسسه می باشد، اظهار داشت: انتشارات دارالحدیث بیش از 10 سال در حال فعالیت بوده و تمام تولیدات دانشگاه و پژوهشگاه را به چاپ می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ابراز داشت: در حال حاضر بیش از 400 عنوان کتاب توسط مجموعه مؤسسه تولید شده که بر اساس مجلدات، بیش از 700 جلد می باشد و توسط انتشارات مؤسسه به چاپ رسیده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha