پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ ماهر حمود دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت

حوزه / شیخ ماهر حمود دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت گفت: جنگ جاهلی که شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله با رتبه بندی تروریستی و امثال آن به راه انداخته است و مطابق میل اسرائیل می باشد، دامن صاحبان و بانیان آن را خواهد گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت در واکنش به تصمیم شورای همکاری خلیج فارس در تروریست خواندن حزب الله لبنان اظهار کرد: امروز جامعه مرفهین که خداوند سبحان بارها در قرآن آن ها را مورد سرزنش قرار داده یا امثال آن ها، وارد یک جنگ زیان بار با حزب الله می شوند؛ این جنگ با سرعت غیرقابل تصوری دامن آنهایی را که این جنگ را به راه انداختند می گیرد.  

وی افزود: آمارها نشان می دهد که حزب الله یا مقاومت لبنان و هم‌پیمانان او طی سه دهه‌ی گذشته وارد جنگ‌هایی ویرانگر علیه صهیونیستها شده که آتش این جنگ ها دامن تمام صاحبان آن را گرفته و مقاومت پیروزمندانه از این جنگ ها خارج شده است. این مسئله با مقاومت لبنان و و فلسطین و بلکه سوریه و عراق و یمن و هر کجا که تجاوزگر یا تروریست تکفیری یا پروژه ای که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مرتبط با دشمن صهیونیستی است، وجود داشته باشد مطابقت دارد.

حمود در ادامه گفت: جنگ جاهلی که شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله با رتبه بندی تروریستی و امثال آن به راه انداخته است و مطابق میل اسرائیل می باشد، دامن صاحبان و بانیان آن را خواهد گرفت.   

وی اظهار داشت: کشورهای حاشیه خلیج فارس از پشت پرده در تمام جنگ ها علیه مقاومت لبنان و فلسطین مشارکت کردند و موضع ها و تماس های سرّی آن ها را رسوا کرده است. اما امروز ترجیح دادند که نقاب از چهره بردارند و آشکارا رو در روی مقاومت و سایر قدرت ها که از ما حمایت می کنند قرار گیرند که به زودی نتیجه کار خود را خواهند دید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha