چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود با بیان اینکه آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران و چین شکست خورده است، افزود: بعید نیست که ویروس کرونا در آزمایشگاه های سرّی وابسته به سازمان اطلاعات آمریکا ساخته شده باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه علمای مقاومت طی سخنانی، اظهارات تحلیل گران سیاسی که سخن آمریکایی ها مبنی بر اینکه "یا گرسنگی و نابودی یا حزب الله، تا زمانی که حزب الله و مقاومت در لبنان است علیه این کشور جنگ اقتصادی راه می اندازیم" را تکرار می کنند، محکوم کرد و گفت: تعجب می کنم که چرا لبنانی ها مثل این تهدید آشکار، موضع گیری نمی کنند؟

وی اشاره کرد: همگی باید در مقابل با این اظهارات آمریکا موضع یکپارچه بگیرند و بگویند که حتی یک لبنانی هم حاضر نیست بخش بزرگی از لبنان را به آمریکایی ها تحویل دهد و از قدرتی که در آزادی لبنان و بازگشت اعتماد به آن نقش بارزی داشته را دست بکشند.

شیخ حمود تصریح کرد: ما پیشتر بارها بر آمریکا پیروز شدیم، برخی می گویند که این پیروزی ها نظامی بوده و اکنون جنگ سخت اقتصادی است و ابزار و جزئیات آن فرق دارد، ما می گوییم بله، امّا آمریکا در نقاط مختلف جهان حتی در جنگ نظامی شکست خورد است که از جمله آن ها در ایران و چین است.

رئیس اتحادیه علمای مقاومت ادامه داد: احتمالاً در روز های آینده ثابت خواهد شد که شکست آمریکا در جنگ اقتصادی با چین، باعث شده به جنگ دیگر یعنی جنگ میکروبی روی بیاورد. بعید نیست که ویروس کرونا در آزمایشگاه های سرّی وابسته به سازمان اطلاعات آمریکا ساخته شده و بعد از اینکه از اثرگذاری آن مطمئن شدند، آن را به چین فرستادند و زمانی که این مسئله برملا شود، این یک پیروزی برای ملت های مستضعف جهان خواهد بود که از جنایت های مستمر آمریکا رنج می برند.

روحانی اهل سنت لبنان بیان داشت: هم پیمانان آمریکا که گمان می کنند راه حل در همراهی و پاسخگویی به خواسته های آمریکا است، به سرنوشت مزدوران و هم پیمانان آمریکا  مراجعه کنند و ببینند که چگونه در ویتنام و جنوب لبنان رها شدند. ببینند که آمریکا هیچ رأفت و دلسوزی برای آنان نداشته است و بارزترین نمونه آن شاه ایران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha