پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت‌الاسلام برقراری

حوزه/ استاد حوزه کرمانشاه، زندگی امیرالمومنین(ع) و زهرای اطهر(س)را بهترین و کامل ترین الگوی خانواده خواند و گفت: امروزه بانوان باید از مکتب و سیره حضرت فاطمه(س) درس بگیرند، تا بتوانند پایه های زندگی خود را مستحکم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام محمدباقر برقراری در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان سنقر با تسلیت شهادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه الزهرا (س)، گفت: حضرت فاطمه(س) زندگی را با بندگی پیوند زده بودند، چرا که زندگی بدون بندگی، ذلت است.

امام جمعه شهرستان سنقر با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص)، افزود: حضرت زهرا (س) تمامی صفات نیک را دارا بودند و مورد احترام ویژه رسول الله (ص) قرار می گرفتند.

وی، زندگی امیرالمومنین(ع) و زهرای اطهر(س) را بهترین و کامل ترین الگوی خانواده خواند و ابراز داشت: امروزه بانوان باید از مکتب و سیره حضرت فاطمه(س) درس بگیرند، تا بتوانند پایه های زندگی خود را مستحکم کنند.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه یادآور شد: متأسفانه بزرگترین مشکل برخی افراد این است که تواضع و فروتنی را از دیگران طلب می کنند و خود به آن توجهی ندارند، این گونه افراد باید سیره اهل بیت(ع) درس بگیرند.

حجت الاسلام برقراری در پایان تصریح کرد: باید در مسیر بندگی و ولایت حرکت کرده، در این طریق از مکتب ائمه اطهار (علیهم السلام) الگو برداری نماییم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha