جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 375532
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: امروز با توجه به گسترش آموزه های اهل بیت(ع) در جهان، نیازمند مبلغان زباندان برای تبیین این مهم هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در جمع طلاب مدرسه آیت الله مصطفوی(ره)به جمله ای از استاد شهید مرتضی مطهری(ره) اشاره کرد و گفت: مکتب شیعه مزین به خون شهداء و علما می باشد و حفظ روحیه شهادت طلبی  اصل مهمی است.

مدیر حوزه کاشان با تاکید بر نشر مکتب شیعه در مقابل مکاتب انحرافی، گفت: امروز در دنیا صدها مجتهد یهودی و مسیحی داریم که همگی به شدت در حال فعالیت علیه شیعه هستند.

وی در مورد ضرورت تبلیغ در جهان امروز گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران ما در تمام کشور ها حوزه علمیه داریم و حتی برخی از مسئولان کشور روسیه از کشور ما درخواست مبلغ روسی برای پاسخ دهی به شبهات نموده اند، این این مهم ضرورت تربیت مبلغان زباندان را می رساند

این استاد حوزه در ادامه بر گسترش حوزه های علمیه  تاکید و یادآورشد: روزگاری در شهرستان کاشان تنها یک دانشگاه فعالیت می کرد؛ اما امروز این مهم به 27 تعداد افزایش یافته و در این مدت،  یک حوزه  و مدرسه علمیه اضافه نشده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha