سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله امام کاشانی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: با توجه به اینکه علومی مانند فقه، اصول، فلسفه، کلام و عرفان در حوزه‌های علمیه به طلاب آموزش داده می‌شود لازم است دروس دیگری هم به آنان ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کاشان، آیت‌الله محمد امامی کاشانی، ظهر امروز در آیین افتتاح فاز اول مجتمع حوزوی حضرت ولی عصر(عج) در ناجی آباد کاشان، اظهار کرد: با توجه به اینکه علومی مانند فقه، اصول، فلسفه، کلام و عرفان در حوزه‌های علمیه به طلاب آموزش داده می‌شود لازم است دروس دیگری هم به آنان ارائه شود.

وی با بیان اینکه ایران ام‌القرای جهان اسلام است، تصریح کرد: ایران اسلامی قطب تشیع است و با راهنمایی‌های حکیمانه و مدبرانه مقام رهبری همه گروه‌ها و اجتماعات کشور زیر نظر ایشان اداره می‌شود و هیچ کشوری مانند ایران از این موهبت برخوردار نیست و نیاز است چنین مراکزی وجود داشته باشد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه افزود: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی(ره)، مدیر فقید حوزه علمیه کاشان با همراهی آقای تفرشی در مشهد اردهال درباره مشکل مسکن طلاب کاشان به بنده گفتند "طلاب شاید بتوانند بدون غذا سر کنند، اما بدون خانه و مکان ممکن نیست" و از اینجانب خواستند از زمین فاز 2 ناجی آباد برای ساخت منازل مسکونی طلاب استفاده شود که این اتفاق افتاد و الان شاهد افتتاح فاز اول این مجتمع هستیم

آیت الله امامی کاشانی در مورد مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی نیز گفت: هدف از تاسیس مدرسه تخصصی، تدریس  سطح 3 و دروس خارج در کاشان  است.

حجت الاسلام محمد نظری، مدیر مدرسه علمیه ابوتراب(ره) و آقای تفرشی نیز گزارشی از برنامه ها و روند ساخت مجتمع حضرت ولی عصر(عج) ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha